امروز تریلر جدید Birds of Prey را خواهیم دید!

اخیرا پوسترهای رنگارنگ زیادی از فیلم Birds of Prey and The Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn دیدیم که با ترجمه نام فیلم (پرندگان شکاری و رهایی رویایی یک هارلی کویین) هماهنگی زیبایی داشتند! امروز هم تریلر این فیلم قرار است منتشر شود. انگار همین ۶ ماه پیش بود… که فیلم برداری این فیلم تمام شد. این ۶ ماه را که صبر کردیم، ۶ ماه دیگر هم باید صبر کنیم تا ۷ فوریه ۲۰۲۰ بشود (۱۸ بهمن ۱۳۹۸) و این فیلم را روی پرده سینمای ببینیم.

فیلم Birds of Prey And The Fantabulous Emancipation of One Harley یک فیلم از کمپانی برادران وارنر است که در آن شخصیت‌هایی چون هارلی کویین (Harley Quinn)، قناری سیاه (Black Canar) و بلک ماسک (Black Mask) حضور دارند که این‌ها هر کدام اقتباس‌هایی از برخی از شخصیت‌های معروف دنیای قهرمانی دی سی هستند. بازیگران فیلم هم عبارتند از مارگو رابی در نقش هارلی کویین، مری الیزابت وینستد، جرنی اسمالت-بل، رزی پرز، ایوان مک گرگور، الا جی بسکو، کریس مسینا، استیون ویلیامز، فرانسوا چاو، مت ویلیگ، درک ویلسون، الی وانگ، دانا لی و تالون رید. همانطور که می‌دانید مارگو رابی در فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) هم نقش هارلی کویین را بازی کرده است.

کارگردانی Birds of Prey And The Fantabulous Emancipation of One Harley بر عهده کاتی یان است و کریستینا هادسون (نویسنده فیلم Bumblebee) هم قرار است فیلم‌نامه‌اش را بنویسد.

آخرین خبرها هم حکایت از حضور ویکتور زز دارند! یعنی دشمن قسم خورده بتمن. کریس مسینا (بازیگر فیلم Argo) قرار است در نقش ویکتور زز شرور ظاهر شود. ویکتور زز شخصیتی شرور در کتاب‌های کمیک دنیای دی سی است که اغلب مواقع او را در مقابل بتمن دیده‌ایم و برای اولین بار توسط آنلن گرانت خلق شده است. طراحی او را نورمن برفوگل بر عهده گرفت و اولین بار هم در سال ۱۹۹۲ در مجله شماره یک بتمن: سایه خفاش دیده شد. او یک قاتل زنجیره‌ای است و قربانیانش را با بریدن گلوهای‌شان از پا در‌می‌آورد. در نهایت هم با چاقو روی بدنش یک کد عددی مخصوص برای هر قربانی حک می‌کند تا یک یادگاری قشنگ از آن‌ها داشته باشد! خوفناک نیست؟

به نظر شما این شخصیت‌ها می‌توانند کمپانی برادران وارنر را سربلند کنند یا نه؟ بیایید آماده دیدن این تریلر باشیم شاید چیزهای بیشتری دستگیرمان شد! نه؟

منبع: www.comingsoon.net

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *