امیلیا کلارک در سریال جدید مارول نقش آفرینی می کند

چهارشنبه 1 اردیبهشت , 1400

به‌تازگی خبری منتشر شد مبنی‌بر اینکه الیویا کلمن، بازیگر برنده یک جایزه اسکار برای بازی در فیلم The Favourite، در حال مذاکره و در آستانه بستن قرارداد با مارول استودیو برای حضور در سریال Secret Invasion است.

امیلیا کلارک در سریال جدید مارول نقش آفرینی می کند

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ستاره دیگری به سریال تهاجم مخفی اضافه خواهد شد. امیلیا کلارک، بازیگر نقش دنریس تارگرین در سریال Game of Thrones، در حال انجام مذاکرات نهایی و بستن قرارداد با مارول استودیو برای حضور در سریال Secret Invasion است.

بااین‌حال، اطلاعاتی از نقش کلارک در سریال تهاجم مخفی در دسترس نیست. علاوه‌بر کلارک و کلمن، ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری، بن مندلسون در نقش تالوس و کینگلزی بن-ادیر در نقش شرور و منفی اصلی، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در سریال Secret Invasion تایید و اعلام شده است. گفته می‌شود که تمرکز این سریال قرار است روی نژاد اسکرال‌ها باشد که ظاهرا نفوذ زیادی در زمین پیدا کرده‌اند. این نژاد بیگانه پیش از این در فیلم Captain Marvel معرفی شدند و حالا نقش آن‌ها در حال پر رنگ‌تر شدن است.

همچین طبق برنامه مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Secret Invasion قرار است از پاییز امسال در بریتانیا و اروپا آغاز شود. کایل برداستریت به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی در سریال Secret Invasion حضور خواهد داشت. برداستریت بیشتر برای نوشتن فیلمنامه ۹ قسمت از سریال Mr. Robot شناخته می‌شود که به‌عنوان تهیه‌کننده این سریال تحسین شده، یکبار هم نامزد دریافت جایزه امی شده است.

انتظار می‌رود سریال Secret Invasion در سال ۲۰۲۲ از دیزنی پلاس پخش شود. علاوه‌بر سریال بازی تاج و تخت که کلارک برای آن ۴ بار نامزد دریافت جایزه امی شده بود، این بازیگر ۳۴ ساله انگلیسی در آثاری دیگری چون فیلم Terminator Genisys، فیلم Me Before You، فیلم Solo: A Star Wars Story و فیلم Last Christmas نیز به ایفای نقش پرداخته است. همچنین انیمیشن The Amazing Maurice جدیدترین اثری است که کلارک در آن حضور دارد.

منبع

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *