انتشار اطلاعاتی از فصل دوم سریال The Witcher

دوشنبه 18 مرداد , 1400

شبکه نتفلیکس نام و جزئیات اولین قسمت از فصل دوم  سریال “The Witcher” را منتشر کرد.

انتشار اطلاعاتی از فصل دوم سریال The Witcher

در فصل اول سریال “The Witcher” چندین داستان کوتاه از کتاب “آخرین آرزو” به قلم آندری ساپکوفسکی به تصویر کشیده شد، اما در این بین، سومین داستان کتاب به نام “ذره‌ای از حقیقت” از فصل نخست جا ماند، شورانر سریال ویچر لارن اس. هیسریچ چندی پیش در تیزری جدید که برای فصل ۲ منتشر شد اعلام کرد که قسمت اول این فصل اقتباسی از این داستان خواهد بود.

بسیار هیجان زده‌ام که در فصل ۲ یکی از داستانهای کوتاه مورد علاقه‌ام را زنده می‌کنیم. این بدترین رازی بود که مجبور بودیم آن را مخفی نگه داریم اما ما برای شروع فصل دوم سریال داستان “ذره‌ای از حقیقت” را اقتباس می‌کنیم، باید بگویم بعد از فصل ۱ فکر ‌می‌کردم شاید شانسمان را برای اقتباس کامل داستانهای کوتاه … از دست داده‌ایم، اما در عوض توانستیم این داستان را اقتباس کنیم و شخصیت “سیری” را وارد آن کنیم. این داستان درباره به هم رسیدن یک پدر و دختر در مکانی است که برای آنها امن به نظر نمی‌رسد، و البته ما به “نیولن” نیز خواهیم پرداخت که نقش او را کریستوفر هیویوی بی‌نظیر بازی می کند، علاوه بر این در این قسمت شخصیت او را مورد کاوش قرار می‌دهیم و پیش زمینه داستانی او و گرالت را بررسی می‌کنیم.
وی در ادامه افزود:

این قسمت واقعا شروعی عالی برای فصل ۲ است زیرا در مورد خانواده است. این قسمت در مورد رازهایی است که ما از یکدیگر پنهان نگه می‌داریم و در مورد هیولاهایی است که گاهی اوقات درون ما هستند.
فصل دوم سریال ویچر در روز جمعه ۲۶ آذر (۱۷ دسامبر) روی شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.

منبع: کامیک بوک

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *