انتشار تصویری از پشت صحنه فیلم Black Adam

سه‌شنبه 4 خرداد , 1400

دواین جانسون، بازیگر نقش بلک ادم دو تصویر جدید از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم Black Adam را منتشر کرده است.

انتشار تصویری از پشت صحنه فیلم Black Adam

از فروردین امسال بود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Black Adam رسما آغاز شد و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید این فیلم مورد انتظار از دنیای دی سی پخش شده است. دواین جانسون، بازیگر نقش بلک ادم به‌تازگی دو تصویر از پشت صحنه تولید فیلم Black Adam را منتشر کرده است که در اولین تصویر شاهد نمایی از یک سازه بزرگ در پشت صحنه فیلم هستیم که تیم اصلی تولید یک سازه بزرگ را خلق و ایجاد کرده‌اند تا آماده فیلم‌برداری فیلم در این مکان شود:

انتشار تصویری از پشت صحنه فیلم Black Adam

دواین جانسون در نقش بلک ادم، پیرس برازنان در نقش دکتر فیت، نوحا سنتینو در نقش اتم اسمشر، آلدیس هاج در نقش هاوکمن، کوینتسا سویندل در نقش سایکلون، مروان کنزاری در نقش شرور، منفی، سارا شاهی در نقش استاد دانشگاه و رهبر یک گروه مبارز آزادی‌خواه و جیمز کوزاتی مویر، بودی سابونگوی و اولی لاتوکفو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Adam حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Black Adam برای اکران در تاریخ ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است. در فیلم بلک ادم قرار است شاهد حضور گروه لیگ عدالت آمریکا (Justice Society of America) یا JSA باشیم. وظیفه کارگردانی فیلم Black Adam بر عهده ژاومه کویت-سرا، کارگردان فیلم The Shallows و فیلم Jungle Cruise، براساس فیلمنامه‌ای از روری هاینز و سهراب نوشیروانی خواهد بود.

منبع: comingsoon

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *