انتشار تصویری جدید از فیلم بعدی The Flash

چهارشنبه 26 خرداد , 1400

اندی موشیاتی تصویر جدیدی از فیلم The Flash منتشر کرده که در آن به لوگو و لباس جدید شخصیت فلش اشاره دارد.

انتشار تصویری جدید از فیلم بعدی The Flash

از ماه فروردین امسال مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Flash در استودیوهای فیلمسازی Leavesden در بریتانیا که به برادران وارنر تعلق دارد، رسما آغاز شد. مدتی پیش شاهد انتشار تصویری از فیلم فلش بودیم که در این تصویر لباس بتمن با بازی مایکل کیتون قابل مشاهده است که روی لوگوی لباس شوالیه تاریکی شاهد پاشیده شدن خون هستیم. حال طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر دیگری از فیلم The Flash منتشر شده است. اندی موشیاتی، کارگردان فیلم فلش این تصویر را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

انتشار تصویری جدید از فیلم بعدی The Flash

اگرچه در نگاه اول شاید این تصویر حاوی نکته خاصی نباشد، اما موشیاتی درواقع در این تصویر به لباس و لوگو جدید فلش در فیلم The Flash اشاره کرده که نمایی کلی از لوگو این شخصیت و بخشی از لباس جدید آن قابل مشاهده است. ازرا میلر در نقش بری آلن (فلش)، مایکل کیتون و بن افلک هر دو در نقش بروس وین (بتمن)، ساشا کال در نقش سوپرگرل، کرسی کلمونس در نقش آیریس وست، ماریبل وردو در نقش نورا آلن، ران لیوینگستون در نقش هنری آلن، ایان لو در نقش کودکی بری آلن، سرشه مونیکا جکسون و رودی منکوزو، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم The Flash تایید و اعلام شده است.

فیلم The Flash برای اکران در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۳ آبان ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. اندی موشیاتی که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم It و فیلم It: Chapter 2 را بر عهده داشته، وظیفه کارگردانی فیلم فلش را براساس فیلمنامه‌ای از کریستینا هادسون بر عهده دارد.

منبع: ign

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *