انتشار ویدیوی جدید از پشت صحنه فیلم The Matrix 4

چهارشنبه 30 بهمن , 1398

از آنجایی که از اواسط این ماه فیلمبرداری فیلم The Matrix 4 (ماتریکس ۴) شروع شده است طبیعی است که در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون شاهد انتشار تصاویر یا ویدئوهای پشت صحنه آن باشیم. همینطور که اخیرا یک ویدئوی کوتاه از فیلم ماتریکس ۴ منتشر شد که درش بدلکاران در حال پرش از یک ساختمان هستند. بدلکارانی که احتمالا نئو و ترینیتی باشند.

اینطور که این ویدئو نشان می‌دهد این صحنه چندین دفعه فیملبرداری شده است. ضمنا شخصیت زن در این ویدئو ممکن است ترینیتی نباشد. در ویدئو دیده می‌شود که او نئو را پس از پریدنش روی هوا نگه می‌دارد و بعد هر دو با هم به سمت بالا حرکت می‌کنند. اصلا خودتان بیایید ویدئو پشت صحنه چهارمین قسمت از فیلم های ماتریکس را ببینید:

فیلم The Matrix 4

بازیگران و عوامل فیلم The Matrix 4

در این فیلم تخیلی و اکشن کیانو ریوز در نقش نئو، کری-ان ماس در نقش ترینیتی، جیدا پینکت اسمیت در نقش نیوبی، لمبرت ویلسون در نقش مروینجین، یحیی عبدل متین دوم، نیل پاتریک هریس، جسیکا هنویک، جاناتان گروف، پریانکا چوپرا، توبی آنوومیر، اراندیرا ایبارا، اندرو کالدول و مکس ریملت به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کارگردان فیلم هم بر عهده لانا واچوفسکی است. البته واضح است که فیلمنامه فیلم The Matrix 4 هم خودش نوشته باشد چون دنیای ماتریکس را اصلا خودش همراه با لیلی واچوفسکی خلق کرده‌ است. دنیایی که در سال ۱۹۹۹ روی کار آمد و همه طرفدارش شدند. برای داستان ماتریکس تاکنون ۳ قسمت و یک اسپین آف ساخته شده است و این فیلم‌ها همگی با هم توانسته‌اند ۱.۶ میلیارد دلار فروش جهانی داشته باشند. قسمت جدید سری فیلم های ماتریکس هم قرار است ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ( ۲۱ می ۲۰۲۱) اکران شود.

شما ویدئو پشت صحنه فیلم ماتریکس ۴ را دیدید؟ چه نظری درباره این ویدئو دارید؟ نظرات‌تان را از طریق بخش نظرات سایت نرداستیشن با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

منبع: www.comicbookmovie.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *