انصراف از کارگردانی بن افلک تاثیری در ایفای نقشش در لباس بتمن نداشته

بن افلک سال گذشته در فیلم بتمن علیه سوپرمن برای بار اول با لباس بتمن ظاهر شدو بعد از آن فقط در چند صحنه در جوخه خودکشی حضور داشت. در پایان سال، معلوم شد که افلک کارگردانی و بازی فیلم مستقل بتمن به نام بتمن (THE BATMAN) را بر عهده گرفته،  شروع تولید در سال ۲۰۱۷ کلید خورده، همچنین حضورش در  لیگ عدالت و دیگر فیلم های آتی مجموعه DCEU.

تا به این لحظه از سال افلک از کارگردانی فیلم کناره گرفته، – مت ریوز جای او رو به عنوان کارگردان این فیلم گرفته. – بر خلاف شایعات افلک هنوز علاقه به ایفای نقش به عنوان شوالیه ی شنل دار را دارد، با این تغییرات شروع تولید تا ۲۰۱۸ عقب افتاده. در حال حاضر بن افلک به دلیل دیگری در اخبار هستو این بازیگر سه شنبه اعلام کرد یک دوره ریحب الکل را پس از یک لغزش کامل کرده.

به نقل از EW، به استناد “یک منبع،” درمان های اخیر افلک تاثیری در همکاری او با فیلم های بتمن نداشته، و او همچنان به کار بر روی فیلمنامه برای بتمن با جف جانز رئیس DCEU ادامه می دهد. اینکه برنامه نوتوانی(ریحب الکل) افلک عاملی برای تصمیم او به رها کردن کارگردانی فیلم بتمن بوده یا خیر ناشناخته است.

افلک، که قبلا در سال ۲۰۰۱ تحت درمان اعتیاد به الکل قرار گرفته بود، در مورد درمانش در صفحه فیس بوک خود نوشت:

من دوره درمان اعتیاد به الکل را تکمیل کرده ام. مساله ای که من در گذشته با آن درگیر بوده ام و در آینده نیز با آن روبرو خواهم بود. من می خواهم بهترین زندگی را داشته باشم و بهترین پدر برای فرزندانم باشم. امیدوارم بتونم به بچه هام یاد بدم هیچ شرمی در کمک گرفتن زمانی که شما به آن نیاز دارید وجود ندارد، و به یک منبع حمایت برای هر کسی که به کمک نیاز دارد، اما ترس داره قدم اول رو برداره باشم. 

 

افلک در ادامه از همسرش (که الان جدا زندگی می کنند) جنیفر گارنر که خود بازیگر است تشکر کرد، برای کمک و حمایت طی مدتی که او تحت درمان بوده.

اگرچه نظرات راجع به بن افلک، زندگی شخصیش سلامت روحی و جسمیش در دنیای بزرگ DCEU، کوچیکتر از اونیه که بخواد مهم باشه، ما امیدواریم این پدر که ۳ فرزند داره در آخرین درمانش کمکی که لازم داشته را گرقته باشه، و این بار بطور داعمی سامتش با او همراه باشه.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *