انیمیشن ویچر در دست ساخت است

انیمیشن ویچر در دست ساخت است

یک فیلم انیمیشن و یک مجموعه انیمیشن از فرنچایز ویچر توسط شبکه نتفلیکس در حال ساخت است. فرنچایز ویچر همچنان در حال گسترش است. به گزارش سایت کامینگ‌سون در جریان رویداد تودوم، شورانر سریال ویچر لارن اس. هیسریچ اعلام کرد که دومین فیلم انیمیشن از فرنچایز ویچر در دست ساخت است. اولین فیلم انیمیشن به نام “ویچر: کابوس گرگ” که به گذشته‌ی وزمیر آموزگار و قیم گرالت می‌پردازد؛ ماه گذشته از این شبکه پخش شد. هنوز هیچ جزئیاتی از این فیلم یا اینکه آیا استودیو میر همانند قبل در ساخت آن مشارکت دارد، در دست نیست.

انیمیشن ویچر در دست ساخت است

علاوه بر این فیلم یک مجموعه‌ی انیمیشن خانوادگی از این فرنچایز نیز در حال تولید است. با توجه به اینکه خشونت زیادی در رمان‌ها، بازی و اقتباس‌های تلویزیونی ویچر وجود دارد. این مجموعه فانتزی تفاوت زیادی با اقتباس‌های قبلی خواهد داشت.

در فیلم انیمیشن  “ویچر: کابوس گرگ” تئو جیمز در نقش وزمیر، لارا پالور (شرلوک) در نقش تترا، گراهام مک‌تاویش (غریبه) در نقش دگلان و مری مکدانل (رقص با گرگ‌ها) در نقش بانو زِربست به عنوان صداپیشه به ایفای نقش می‌پردازند.

شبکه‌ی نتفلیکس همچنین دیروز به طور رسمی سریال “ویچر” را با بازی هنری کویل برای فصل سوم تمدید نمود، این سریال  روز جمعه ۲۶ آذرماه (۱۷ دسامبر) از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.

منبع: comingsoon

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *