اوون ویلسون در فیلم Hunted Mansion حضور دارد

پنج‌شنبه 18 شهریور , 1400

به گزارش سایت هالیوود ریپورتر اوون ویلسون در فیلم ماجراجویی و خانوادگی “Hunted Mansion” که بر اساس یکی از بازی‌های سواری محبوب پارک تفریحی دیزنی‌لند در حال ساخت است؛ ایفای نقش خواهد کرد.

اوون ویلسون در فیلم Hunted Mansion حضور دارد

لاکیت استنفیلد و تیفانی هدیش از دیگر بازیگران مطرحی هستند که در این فیلم در کنار ویلسون به هنرنمایی خواهند پرداخت.کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده سریال “سفیدپوستان عزیز” و فیلم “موی بد”، جاستین سیمین، هدایت این پروژه را بر اساس فیلمنامه‌ای از کتی دیپولد بر عهده خواهد داشت. این فیلم اولین پروژه‌ای بزرگ استودیوی سیمین به شمار می‌رود. تهیه‌کنندگان ریمیک لایو اکشن “علاءالدین”، دن لین و جاناتان ایریش نیز به عنوان تهیه‌کننده به همراه نیک رینولدز به عنوان تهیه‌کننده اجرایی از استودیوی رایدبک؛ در ساخت این فیلم مشارکت دارند.

جزئیات داستان هنوز سربسته باقی مانده است، اما ظاهراً فیلم داستان خانواده‌ای را روایت می کند که به تازگی به عمارتی بزرگ نقل مکان کرده‌اند با این حال محوریت اصلی فیلم شخصیت‌های دیگر آن هستند.

فیلمبرداری این پروژه از ماه اکتبر در شهر آتلانتا آغاز خواهد شد. پس از فیلم “گشت ‌و گذار در جنگل” ، این فیلم جدیدترین پروژه‌ای است که بر اساس یکی از سواری‌های قدیمی پارک دیزنی‌لند ساخته می‌شود. شایان ذکر است که فیلم “گشت ‌و گذار در جنگل”  با بازی دوئین جانسون و امیلی بلانت علی رغم پخش همزمان خود در شبکه دیزنی پلاس و سینما، ۱۰۶ میلیون دلار در گیشه فروش داشت.

ویلسون پس از بازی در نقش موبیوس در سریال “لوکی” که در ماه‌های ژوئن و جولای از شبکه دیزنی پلاس پخش شد بین طرفداران محبوب شد. این سریال با بازی تام هیدلستون در ماه‌های ژوئن و جولای از شبکه دیزنی پلاس پخش شد.

از نقش‌آفرینی‌های دیگر این بازیگر کمدی می‌توان به بازی در فیلم “گزارش فرانسوی” به کارگردانی وس اندرسون و فیلم “با من ازدواج کن” با بازی جنیفر لوپز اشاره کرد که فیلم‌برداری آن به تازگی به پایان رسیده است.

منبع

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *