تاریخ اکران فیلم اسپایدرمن ۳ با بازی تام هالند تاخیر خورد

شنبه 4 مرداد , 1399

پس از آنکه اکران فیلم آواتار ۲ (Avatar 2) یک سال تاخیر خورد، حال سونی تصمیم گرفته‌است تا از این فرصت استفاده کرده و اکران فیلم اسپایدرمن ۳ (spider man 3) را تغییر دهد.

همان‌طور که می‌دانید در تابستان گذشته شرکت سونی و دیزنی به توافق نرسیدند و روند کار اسپایدرمن تقریبا تمام شده بود.

علت عدم توافق این دو شرکت مسائل مالی ذکر شده بود. اما بعد از گذشت چندماه دیزنی و مارول قرارداد جدیدی با یکدیگر بستند و قرار شد دنباله‌ی فیلم اسپایدرمن ساخته شود.

چندی پیش تام هالند، بازیگر سریال اسپایدرمن در اخرین صبحت‌های خود، اطلاعاتی را از سری جدید اسپایدرمن منتشر کرده بود.

به گفته تام هالند، کار فیلمبرداری اسپایدرمن ۳ در اواخر فوریه تمام می‌شود برای همین بسیاری بر این باور بودند تاریخ اکران این فیلم ۱۶ جولای( ۲۵ تیر ۱۴۰۰) خواهد بود.

حال امروز خبر جدیدی از تاریخ اکران فیلم اسپایدرمن ۳ منتشر شده است.

طبق گفته سونی، به دلیل شیوع و همه گیری ویروس کرونا، تاریخ اکران قسمت سوم فیلم اسپایدرمن چند ماه تاخیر خورده است و دیگر قرار نیست ۲۵ تیر ۱۴۰۰ عرضه شود.

اکران فیلم اسپایدرمن 3

تاریخ اکران اعلام شده ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۱ ( ۲۶ آذر ۱۴۰۰) است. حال می‌توان انتظار داشت با توجه به اینکه اکران فیلم آواتار ۲ تا سال ۲۰۲۲ عقب افتاده است، سونی فیلم اسپایدرمن ۳ را به جای آن اکران کند.

تا به امروز، اخبار جدید و خاصی از فیلم اسپایدرمن ۳ منتشر نشده است برای همین جزئیات این فیلم و یا حتی داستان این فیلم به طور کامل مشخص نیست.

اما آنچه مشخص است حضور تام هالند در نقش مرد عنبکوتی در این فیلم است. همچنین در کنار هالند، زندیا در نقش میشل جونز و جی.کی.سیمونز در نقش جیمز جونا جیمسون نیز حضور خواهند داشت.

همچنین جات واتیس برای کارگردانی این فیلم و همچنین کریس مک کنا و اریک سامرز برای نوشتن فیلمنامه در قسمت سوم مرد عنکبوتی بازگشته‌اند.

همجنین هنوز زمان‌بندی رسمی برای شروع و پایان فیلمبردای قسمت سوم اسپایدرمن گفته نشده است اما با توجه به اینکه هالند در فیلم Uncharted نیز حضور دارد انتظار می‌رود قسمت سوم فیلم اسپایدرمن در اوایل سال ۲۰۲۱ جلوی دوربین برود.

منبع: comingsoon

بیشتر بخوانید:تام هالند زمان پایان فیلم‌برداری فیلم جدید اسپایدرمن را فاش کرد

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *