ایفای نقش جین فاستر در دنیای مارول بر عهده ناتالی پورتمن خواهد بود.

بالاخره ناتالی پورتمن بعد از این یک غیبت طولانی در دنیای مارول داشت می‌خواهد با فیلم Thor: Love and Thunder به دنیای مارول برگردد.

همین چند روز پیش خبر ساخت قسمت چهار فیلم Thor فاش شد و دو شب پیش هم در پنل مارول استودیو در کامیک کان سن دیگو ساخت این فیلم تایید شد. مارول استودیو حتی نام این فیلم را هم فاش کرد و گفت که Thor: Love and Thunder قرار است اسم این قسمت از ثور باشد. حالا  یکی از بازیگرانی که در دو قسمت اول Thor حضور داشت  و بعد هم دیگر در این دنیای سینمایی ستاره سهیل شد قرار است دوباره برگردد! ناتالی پورتمن در همان نقش سابق: جین فاستر! آخرین فیلم از دنیای مارول که ناتالی پورتمن در آن بازی کرد Thor: The Dark World بود.

ناتالی پورتمن

البته این بار حضور او با قبل کمی متفاوت است چون قرار است ناتالی نقش ثور مونث یا Mighty Thor را بازی کند. هنوز هم مشخص نیست که این اتفاق قرار است چگونه بیفتد و ناتالی به ثور تبدیل شود.

کارگردانی این قسمت از ثور بر عهده کارگردان Thor: Ragnarok یعنی تایکا وایتیتی است. بازیگران دیگری که حضورشان در این فیلم قطعی شده کریس همسورث در نقش ثور و تسا تامپسون در نقش والکری هستند. تایکا وایتیتی قبلا هم گفته بود که بسیار مشتاق حضور مایتی ثور در Thor: Ragnarok است. او بسیار از حضور این شخصیت در Thor: Love and Thunder ابراز رضایت کرده و گفته: وقتی که داشتیم Ragnarok را فیلم‌برداری می‌کردیم من کامیک Mighty Thor از جیسون آرون را مطالعه کردم و تمایل داشتم ثور مونثی هم در این فیلم داشته باشیم.

پورتمن هم قبلا چکش ثور (میولنیر) را در دست گرفته و گفته که از گرفتنش حس خوبی دارد. با این حال اصلا نمی‌دانیم که میولنیر می‌خواهد چگونه برگردد و شخصیت مایتی ثور اصلا چگونه در طول فیلم معرفی می‌شود؟ پورتمن حتما باید تمرین زیادی برای بازی کردن در این نقش بکند. در دنیای کامیک وقتی ثور دیگر لیاقت میولنیر را ندرد این چکش به جین فراست می‌رسد و جین تبدیل به مایتی ثور می‌شود. این داستان هم به نوبه خود محبوبیت زیادی میان مردم دارد.

فیلم Thor: Love and Thunder قرار است۱۴ آبان (۵ نوامبر۲۰۲۱) اکران شود.

منبع: www.gamespot.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *