سری فیلم‌های Spy Kids باز خواهند گشت

بازگشت مجدد سری فیلم های بچه های جاسوس (Spy Kids)

فیلم بچه‌های جاسوس (Spy Kids) یکی از سری فیلم هایی است که در ژانر کمدی – جاسوسی ساخته شده و در حال حاضر ۴ فیلم از این مجموعه ساخته شده است. این فیلم در سال ۲۰۰۱ در آمریکا ساخته شده است. بازیگران و نقش آفرینان این فیلم آنتونیو باندراس، کارلا گوجینو، الکسا وگا، داریل سابارا، تری هچر، الن کومینگ، دنی ترخو، رابرت پاتریک، تونی شالهوب و چچ مارین می باشند. سپس در سال ۲۰۰۲ ادامه این فیلم با نام بچه‌های جاسوس ۲: جزیره رویاهای از دست رفته ساخته شد. سازنده این فیلم ماجراجویی رابرت رودریگز است که توانسته با ارائه این فیلم طرفداران بسیاری پیدا کند و در حال حاضر از فعالیت محدد این فیلم خبر داده است.

بازگشت جاسوس‌های کوچک

بازگشت مجدد سری فیلم های بچه های جاسوس (Spy Kids)

به بیان دیگر رابرت رودریگز ، که خالق اصلی این مجموعه است، برای راه اندازی مجدد این فیلم بازگشته ضمن این که نویسندگی و کارگردانی این فیلم را نیزبر عهده دارد. خوب است بدانید که اسپایگلاس مدیا، که صاحب امتیاز فیلم بچه های جاسوسی است نیز در سری جدید این فیلم حضور دارد. استودیوی اصلی و نظارت بر توسعه و تولید این فیلم Skydance  می باشد و همچنین مجریان مانند اسپای گلاس، گری باربر، و پیتر اویلاتاگور تهیه و اجرای آن را بر عهده خواهند داشت. جالب است بدانید که نسل بعدی “بچه های جاسوس” حول فعالیت های یک خانواده چند فرهنگی خواهد بود.

فیلم اصلی “بچه های جاسوسی” با محوریت کارمن و جونی کورتز (الکسا پنا وگا و داریل سابارا) ساخته شد، دو کودک خردسال از اینکه والدین آنها (آنتونیو باندراس و کارلا گوگینو) در سازمان جاسوسی سری کار می کنند، خبر نداشتند. سرانجام، کودکان کورتز به تجارت خانوادگی جاسوسی پیوستند. فیلم اول در بین تماشاگران جوان و مسن بسیار محبوب بود و در سال ۲۰۰۱ ۱۴۷ میلیون دلار فروش در گیشه جهانی داشت. این فیلم باعث شدد از آن سه داستان دیگر ساخته شود با نام های “جزیره رویاهای از دست رفته” ۲۰۰۲ ، “بازی بیش از” ۲۰۰۳ و “همه زمان ها” ۲۰۱۱ در جهان.” در مجموع این سری از فیلم های بچه های جاسوس موفق به کسب درآمد بیش از ۵۵۰ میلیون دلار در سراسر جهان گردید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *