تیزر انیمیشن رایا و آخرین اژدها

تریلر جدید انیمیشن رایا و آخرین اژدها

انیمیشن رایا و آخرین اژدها، اثر جدید سازندگان انیمیشن Frozen، به طور همزمان در تاریخ ۵ مارس (۱۵ اسفند) در سینماها و شبکه آنلاین دیزنی / جریان با قیمت ۳۰ دلار اکران می شود. تیزر جدید این انیمیشن را می توانید در زومجی مشاهده کنید.

در انیمیشن رایا و آخرین اژدها، دیزنی حکومتی را پر از جدایی به تصویر می کشد که مردمش در دردسر بزرگی به سر می برند. مشکلی که شاید فقط آخرین اژدهای افسانه ای بتواند آن را حل کند. نتیجه یک دختر شجاع به نام رایا است. با نقشه برداری از کلی مری قطار او تلاش می کند تا اژدها را پیدا کند و پس از پیدا کردن این موجود آبی خنده دار، باید یک سفر مهم را با او طی کند. اژدهای جالبی به نام Sisu که فردی به اسم آکوافینا کار صداگذاری نقش او را بر عهده دارد.

در کشوری که داستان فانتزی انیمیشن رایا و آخرین اژدها از کشورهای جنوب آسیا الهام گرفته شده است، پنج گروه حاکم هستند و تقریباً همه اژدهایی که این سرزمین را به انسان ها داده اند ناپدید شده اند. اکنون عملا رایا، یک اژدهای نه چندان سخاوتمند ، کودک دزد و کودک خیابانی باهوش باید راهی برای اتحاد دوباره دولت های بشری و نجات سرزمین پیدا کند.

به دلیل شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن در صنعت فیلم و تلویزیون، دیزنی انیمیشن رایا و آخرین اژدها را در تاریخ ۵ مارس (۱۵ اسفند) در هر دو سینما و شبکه دیزنی پلاس منتشر می کند. البته، توجه داشته باشید که اگر کسی بخواهد رایا و آخرین اژدها را از دیزنی پلاس تماشا کند، علاوه بر اشتراک در این سرویس پخش جریانی، باید فقط ۳۰ دلار برای انیمیشن رایا و آخرین اژدها هزینه ۳۰ دلار جداگانه پرداخت کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *