بازیگر سریال Sense8 حالا در فیلم The Matrix 4

دوشنبه 5 اسفند , 1398

در آخرین اخبار سینما و تلویزیون فیلم The Matrix 4 همچنان در حال بازیگر اضافه کردن است و حالا اسم برایان جی اسمیت در میان بازیگرانش به چشم می‌خورد. کسی که به خاطر بازیگری در سریال Sense8 شناخته شده است و این اولین همکاری‌اش با لانا واچوفسکی نیست. همانطور که می‌دانید واچوفسکی به جز کارگردانی نویسنده فیلمنامه این فیلم علمی تخیلی هم هست. البته در این نوشتن فیلمنامه الکساندر همن و دیوید میچل هم به او کمک می‌کند.

فیلم هایی که برایان جی اسمیت در آن‌ها بازی کرده است

برایان جی اسمیت به جز سریال Sense8 در سریال Quantico (کوانتیکو)، سریال Person of Interest (مظنون)، سریال World on Fire (جهان در آتش)، سریال Defiance (دفاینس)، سریال Warehouse 13 (انبار ۱۳)، سریال The Good Wife (همسر خوب) و سریال Gossip Girl (دختر سخن چین) هم بازی کرده است.

سریال «حسی) یا Sense8 که اولین همکاری برایان جی اسمیت با لانا واچوفسکی بود و آن را واچوفسکی‌ها و مایکل استرازینسکی ساخته‌اند. این سریال روایتگر ارتباط ذهنی ۸ غریبه از نقاط مختلف جهان است. این ۸ نفر باید دنیا را از خطری که نظم جهانی‌اش را تهدید می‌کند دور کنند.

فیلم The Matrix 4

بازیگران و عوامل فیلم The Matrix 4

همانطور که گفتیم این فیلم را لانا واچوفسکی کارگردانی می‌کند. فیلمبرداری‌اش هم بر عهده جان تول است. جان تول کسی است که به خاطر فیلمبرداری فیلم‌های Braveheart (شجاع دل) و Legends of the Fall افسانه‌های پاییز برنده جایزه اسکار شده است و قرار است جایگزین بیل پوپ باشد (فیلمبردار مجموعه فیلم های ماتریکس پیش از او بیل پوپ بوده است.).

در فیلم ماتریس ۴ کیانو ریوز، کری-ان ماس و جیدا پینکت اسمیت را در نقش‌ نئو، ترینیتی و نیوبی خواهیم دید. پریانکا چوپرا، جسیکا هنویک، نیل پاتریک هریس، توبی انوومر و یحیی عبدالمتین دوم هم نام‌شان جزو فهرست بازیگران این فیلم است و اینطور که شایعات می‌گویند یحیی عبدالمتین قرار است نقش مورفیوس جوان را بازی کند. لمبرت ویلسون هم احتمالا برای نقش مروینجین بازگردد. هر چند هنوز قطعی نیست.

داستان فیلم ماتریکس ۴

از داستان فیلم ماتریکس ۴ هیچ اطلاعاتی در دست نیست. خصوصا که داستان در پایان فیلم The Matrix Revolutions (انقلاب های ماتریکس) به اتمام رسید و حالا معلوم نیست حوادث فیلم قرار است از کجا شروع شود. جالب است بدانید فیلم The Matrix Revolutions اولین فیلمی بود که کاملا همزمان در کشورهای بزرگ اکران شد.

آخرین قسمت از سری فیلم های ماتریکس هم قرار است ۲۱ مه ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) اکران شود. به نظر شما برایان جی اسمیت را برای چه نقشی در این فیلم در نظر گرفته‌اند؟

منبع: www.comingsoon.net

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *