بازیگر نقش کیت بیشاپ در سریال Hawkeye احتمالا هیلی استاینفلد است

مارول استودیو دارد بازیگران سریال Hawkeye را جور می‌کند. فعلا مشخص شده که جرمی رنر در نقش کلینت بارتون حضور دارد. اما بازیگر نقش کیت بیشاپ هنوز مشخص نیست.

شاید او هیلی استاینفلد Haily Steinfold بازیگر فیلم Bumblebee و انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse باشد.

اینطور که به نظر می‌رسد مارول استودیو دارد با هیلی استاینفلد برای نقش کیت بیشاپ سریال Hawkeye مذاکره می‌کند. سریالی که در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی امسال مارول استودیو ساختنش را اعلام کرد. در این سریال قرار است کلینت بارتون (با بازیگری جرمی رنر) بازگردد و شخصیت جدیدی به نام کیت بیشاپ معرفی شود.

سریال Hawkeye از مارول

شخصیتی که کلینت بارتون او را آموزش می‌دهد تا با تیر و کمان مبارزه کند و علیه جرم و جنایت برخیزد. حالا مارول استودیو برای این نقش به دنبال بازیگر است.

آیا هیلی استاینفلد گزینه مناسبی برای بازی در نقش کیت بیشاپ درسریال Hawkeye خواهد بود؟

هیلی استاینفلد بازیگری ۲۲ است که برای بازی در فیلم True Grit (شهامت واقعی) نامزد دریافت جایزه اسکار شد. سال گذشته هم دیدیم که او در فیلم Bumblebee (بامبل بی) و انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی) حضور داشت. البته او آثار خوب دیگری مانند دو قسمت از فیلم Pitch Perfect (آوازخوان حرفه‌ای)، فیلم Begin Again (دوباره شروع کن) و فیلم The Edge of Seventeen (مرز هفده سالگی) را هم در کارنامه‌اش دارد. حالا باید دید سریال Hawkeye هم قرار است به این کارنامه اضافه شود یا خیر؟

کیت بیشاپ شخصیتی است که در دنیای کامیک توسط آلن هینبرگ و جیم چئونگ روی کار آمد. او برای اولین بار در اولین شماره کامیک Young Avengers در سال ۲۰۰۵ معرفی شد و به عنوان یک ورزشکار آماتور کار خودش را شروع کرد. در ادامه داستان این کمیک کیت به گروه Young Avengers (که الهام گرفته از اونجرز است.) پیوست و با حرف‌های طعنه‌آمیز و نیش‌دارش جای خود را در دل طرفدارانش باز کرد. بعد از این او در سال ۲۰۱۲ در کامیک Hawkeye دیده شد در حالی که توسط کلینت بارتون آموزش داده می‌شود. از این کامیک هم استقبال خوبی به عمل آمد. در سال ۲۰۱۷ هم اولین کامیک مستقل از شخصیت کیت بیشاپ منتشر شد.

حالا فعلا هیلی استاینفلد درگیر حضورش در سریال Dickinson (دیکینسون) است و کمپانی اپل هنوز چیزی درباره اینکه این سریال قرار است ساختنش چقدر طول بکشد نگفته است. ولی مشخصا این مساله روی مذاکرات هیلی استاینفلد با مارول استودیو تاثیر خواهد گذاشت.

منبع: hollywoodreporter.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *