ویلیام دافو نیز انتخاب مناسب رابرت پتینسون برای بازی در نقش بتمن را تایید کرد

 بازیگر سینما رابرت پتینسون رسما به عنوان شوالیه تاریکی برا بازی در جدیدترین قسمت سری Batman انتخاب شده است. خیلی از افرارد رابرت پتینسون را از بازی بینیر او در نقش سدریک دیگوری در محموعه هری پاتر می‌شناسند. اخیرا برادران وارنر تایید کرد که پتینسون قرارداد خود با این کمپانی برای بازی در نقش جدید بتمن امضا کرده است.

ویلیام دافو نیز اخیرا در فیلم فانوس دریایی با رابرت پتینسون هم‌بازی بوده است. در حالی که فیلم فانوس دریایی (The Lighthouse) در جشنواره فیلم کن در حال اکران است، ویلیام دافو با  مجله «Variety» یک مصاحبه انجام داده است تا درباره The Lighthouse و سایر فیلم های آینده اش صحبت کند. این بازیگر همچنین نظر خود را در رابطه با پتانسیل بازی رابرت پتینسون در نقش بتمن را مطرح کرد و گفت: “او یک چهره قوی دارد که این موضوع بخش مهمی از نقش است. آیا می توانید کسی را با یک چهره ضعیف در نقش بتمن تصور کنید؟ من فکر نمی کنم.”

در جدیدترین قسمت سری بتمن بن افلک برای نویسندگی و کارگردانی بتمن تعیین شده بود اما در نهایت Matt Reeves این مسئولیت‌ها را به عهده گرفت و جایگزین بن افلک شد.

بازی رابرت پتینسون در نقش بتمن

ویلیام دافو هم‌بازی رابرت پتینسون در فیلم فانوس دریایی

فیلم فانوس دریایی توسط رابرت اگرس کارگردانی شده است. فانوس دریایی یک فیلم سیاه و سفید است در مورد دو نگهبان فانوس دریایی (ویلیام دافو و رابرت پتینسون) است که در سال ۱۸۹۰ اتفاق می‌افتد. ماجرای این فیلم در حین یک طوفان بسیار شدید در نیو انگلند رخ می‌دهد. ویلیام دافو همچنین در فیلم دیگری که در جشنواره کن امسال(۲۰۱۹) اکران شده است، با نام “توماسو” ایفای نقش کرده است. ویلیام دافو به خاطر بازی در نقش Green Goblin در فیلم مرد عنکبوتی که در سال ۲۰۰۲ اکران شد، مشهور است. او اخیرا در یکی از فیلم‌های محبوب DC Universe یعنی Aquaman(2018) و در نقش Nuidis Vulko بازی کرده است.

جزئیات زیادی از قرارداد رابرت پتینسون با برادران وارنر نوز در پرده‌ای از ابهام است، اما اگر این بازیگر در این نقش موفق ظاهر شود، احتمالا در دو قسمت بعدی سری بتمن حدید نیز بازی خواهد کرد. بدین ترتیب شاهد سه گانه جدیدی از شخصیت محبوب بتمن در دنیای DC خواهیم بود. مراحل پیش از تولید فیلم The Batman از تابستان امسال آغاز می‌شود. فیلم سینمایی جدید بتمن توسط Matt Reeves کارگردانی خواهد شد و تولیدکنندگی این فیلم را نیز دایلن کلارک بعهده خواهد داشت. این فیلم قرار است در ۲۵ ژوئن سال ۲۰۲۱ اکران شود.

منبع: CBR

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *