بازی های بیشتری از اسکوئرانیکس به ایکس باکس گیم پس می آید

بازی های بیشتری از اسکوئرانیکس به ایکس باکس گیم پس می آید

ارزش Xbox Game Pass تقریباً از روزی که سرویس شروع به کار کرده غیرقابل انکار است ، اما در اواخر سال ، این روش از لحاظ عظیم بهبود یافته است ، به ویژه اینکه بیست بازی Bethesda به یکباره به کاتالوگ آن پیوسته اند. Square Enix نیز به این برنامه پیوسته است و امسال شاهد مواردی از جمله Final Fantasy 12: The Zodiac Age و اخیراً Octopath Traveller است که به Xbox Game Pass پیوسته است ، در حالی که Outriders نیز از طریق سرویس کنسول های روز در دسترس خواهد بود از راه اندازی آن و به نظر می رسد ناشر ژاپنی مطالب بیشتری را نیز در دست چاپ دارد.

اخیراً ، IGN کره ، در توئیتی در مورد Octopath Traveller در Game Pass ، نوشت که Square Enix “بیش از شش” بازی در حال حاضر برای Xbox Game Pass در نظر گرفته است ، که برنامه های انتشار برای آنها در حال برنامه ریزی است ، و ظاهرا ” راز در صنعت است. ” خودی Xbox Shpeshal Ed از Xbox Era نیز به توییتر رفت و نوشت: “انتظار چند بازی Square دیگر را در Game Pass داشته باشید. هنوز انجام نشده است. “

البته این در حال حاضر یک شایعه است و باید اینگونه برداشت شود ، اما با توجه به اینکه مایکروسافت چگونه Game Pass را تحت فشار قرار داده است و اینکه Square Enix تا حدی بخشی از آن بوده است ، خارج از حوزه نیست امکان پذیری.

گزارش های اخیر همچنین حاکی از آن است که مایکروسافت در تلاش است کاتالوگ Ubisoft Plus را در Xbox Game Pass دریافت کند ، مشابه معامله ای که EA Play را به Xbox Game Pass Ultimate منتقل کرد.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *