بازی God of War: Ragnarok با تاخیر منتشر می شود

پنج‌شنبه 23 اردیبهشت , 1400

بازی God of War: Ragnarok تابستان سال پیش معرفی شد ولی دیگر سونی و استودیو سانتا مونیکا خبر جدید از این عنوان منتشر نکردند.

بازی God of War: Ragnarok با تاخیر منتشر می شود

سونی و استودیو سانتا مونیکا در ابتدا قصد داشتند این بازی را در سال ۲۰۲۱ عرضه برای پلی استیشن ۵ عرضه کنند، ولی به نظر نمی‌رسد که این کار ممکن باشد. با توجه به اینکه در سال گذشته اطلاعات چندانی از God of War: Ragnarok منتشر نشده، خیلی‌ها حدس می‌زدند که تاریخ عرضه آن عقب‌تر رفته باشد.

 اکنون جیسون شرایر از سایت بلومبرگ به شفاف‌سازی در این زمینه پرداخته و اعلام کرده که تاریخ عرضه God of War: Ragnarok تاخیر خورده است. او همچنین به Horizon Forbidden West نیز اشاره کرد و با توجه به اطلاعات او این بازی در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود. شرایر باور دارد که نسخه جدید خدای جنگ به صورت داخلی تاخیر خورده ولی سونی این خبر را عمومی نکرده است. شرایر اطلاعاتی از تاریخ عرضه Ragnarok ندارد، اما نباید انتظار عرضه آن در سال ۲۰۲۱ را داشت.

اینکه سونی و سانتا مونیکا تصمیم به تاخیر نسخه جدید خدای جنگ گرفته‌اند، خبر بسیار خوبی است. جدیدا عناوینی مثل سایبرپانک ۲۰۷۷ ثابت کرده‌اند که عرضه یک بازی ناقص به هیچ وجه راه حل خوبی نیست. البته طرفداران پلی استیشن نباید نگران کمبود بازی‌های انحصاری باشند و سونی تعداد زیادی بازی انحصاری برای پلی استیشن ۵ در دست توسعه دارد.

منبع: gamerant

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *