بازی The Mandalorian بزودی معرفی می شود

جمعه 10 اردیبهشت , 1400

بر اساس ادعای یکی از لیکرهای معتبر، به نظر می‌رسد بازی The Mandalorian هم‌اکنون در دست ساخت قرار دارد و باید منتظر حضور ماندو و بیبی یودا در دنیای ویدیو گیم باشیم.

بازی The Mandalorian بزودی معرفی می شود

سریال The Mandalorian یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین‌های چند سال گذشته بوده که توانسته طی دو فصل عملکردی خیره‌کننده از خود بر جای گذارد. ماندالورین به عنوان نخستین سریال لایو اکشن از دنیای «جنگ ستارگان» پدرو پاسکال را در نقش ماندو قرار داد.

همان‌طور که احتمالا در جریان هستید لوکاس‌فیلم چند ماه پیش بخش بازی‌های ویدیویی خود را رسما معرفی کرد. نخستین پروژه این کمپانی بازی «ایندیانا جونز» بود که با همکاری بتسدا ساخته می‌شود. با این حال به نظر می‌رسد بازی مذکور تنها آغاز مسیر بوده و احتمالا دین جارین در آینده‌ای نه چندان دور بازی مستقل خودش را خواهد داشت.

Shpeshal Ed یا نیک بیکر یکی از اینسایدرهای شناخته‌شده‌ای است که در گذشته اخبار معتبر زیادی در اختیار رسانه‌ها و مخاطبان قرار داده. تقریبا همه می‌دانند که توجه به آنچه پشت سر فیل اسپنسر در ویدیوها قرار دارد، بسیار مهم است؛ در همین راستا Shpeshal Ed با بررسی آخرین ویدیوهای اسپنسر به این موضوع پی پرده که پشت سر او یک عروسک فانکو از «ماندالورین» قرار دارد. وی پس از بررسی موضوع و مشورت با برخی منابع گفت:مشخصا شواهد موجود آنقدر قوی و معتبر نیست اما همه این‌ها می‌تواند حاکی از خبرهایی خوش برای طرفداران Star Wars و ماندالورین باشد. از زمان آغاز پخش سریال زمزمه‌هایی از ساخت بازی ویدیویی بر اساس آن به گوش می‌رسید و حالا با تایید منابعی نظیر Shpeshal Ed، احتمال وقوع چنین اتفاقی بیشتر هم شده.

لازم به ذکر است که فصل سوم The Mandalorian جایی در ۲۰۲۲ از طریق دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

منبع: gamesradar

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *