بررسی دومین تریلر قسمت دوم موجودات شگفت انگیز و زیستگاه آنها

تریلر با صحبت های “دامبلدور” با “نیوت اسکمندر” آغاز میشه.

دامبلدور به نیوت آدرس یک خانه امن در پاریس را میدهد .

با توجه به اینکه داستان این فیلم در پاریس اتفاق می افتد و افراد وزارت به دنبال نیوت هستند در صورت نیاز از آن خانه امن استفاده کند مثل خانه امنی که “هری” و “هرماینی” و ران از آن استفاده میکردند.

با توجه به نمادی که بر روی کارت هست به نظر میرسد آدرس خونه “نیکولاس فلامل” باشد سمبلی طلایی اشاره به تبدیل هر فلزی به طلا با استفاده از سنگ جادو و شباهتی به سنگ جادو در انیمیشنی که در فیلم هفتم هری پاتر در هنگام خواندن داستان توسط هرماینی نشان داده شده بود.

سمبلی که بر روی کارت هست با ضربه دامبلدور ناپدید میشود دقیقا مثل نقشه غارت گر که با ضربه ای اطلاعات روی آن ناپدید میشد تا کسی جز صاحب نقشه نتواند از اطلاعاتش استفاده کند.

در ادامه ما سخنرانی گرت گریندوال رو میشنویم که همان سخنرانی هست که جانی دپ هنگامی که اولین تریلر این فیلم در کامیک کان سن دیگو امسال پخش شد.

برای تماشاگران بیان کرد است در این سخنرانی گریندوال به نظر میرسد در رابطه با جنگ جهانی که در دنیای ماگل ها اتفاق افتاده صحبت میکند که اروپا رو به چند بخش متحدین و متفقین در آن زمان تقسیم کرده بوده است.

متن این سخنرانی بخشی از کتاب ۱۹۸۴ جورج اورول است که دو وزارت خانه حقیقت و وزارت عشق دارد که هر دو برعکس نامشان عمل میکنند وزارت حقیقت دروغ ها رو در سطح جامعه پخش میکند و وزارت عشق مردم را شکنجه میکند.

در ادامه لحظه فرار گریندوال از دست نیرو های MACUSA را مشاهده میکنیم این بخش میتوانید حاله محافظی که اطراف گریندوال است را ببینید هنگامی که یه حشره به آن میخورد به رنگ قرمز در میاید .

در ادامه نمایی از تینا در کنار مجسه متحرکی را میبینیم که به نظرم میرسد بخشی از وزارت جادو فرانسه باشد یا اینکه یک ورودی مخفی برای ورود به کوچه دایگون باشد.

در ادامه بحث بر انگیز ترین بخش تریلر را مشاهده میکنید که تئوری نگینی بودن شخصیت کلودیا کیم را تایید میکنند ( در روزهای اخیر این که یک بازیگر اسیایی شرقی برای این شخصیت که بعدها باید تبدیل به مار قاتلی شود که تعداد افراد زیادی را کشته است و در انتها سر آن توسط شمشیر قطع خواهد شد بسیار بحث بر انگیز بوده است و عده ای زیادی این انتخاب بازیگر را عملی نژاد پرستانه می دانند)

رولینگ اعلام کرد است وی ۲۰ سال است که داستان شخصیت نگینی را میداند و وی این شخصیت را از «ناگا»ها که موجودات مارگونه‌ی افسانه‌ای از اسطوره‌های اندونزی هستند،الهام گرفته است.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *