بینندگان مورتال کامبت از Godzilla vs. Kong بیشتر بود

چهارشنبه 8 اردیبهشت , 1400

کمتر از یک هفته از اکران فیلم مورتال کامبت گذشته است و به نظر می‌رسد که این اقتباس بینندگان بسیار زیادی داشته است.

بینندگان مورتال کامبت از Godzilla vs. Kong بیشتر بود

موفیت فیلم مورتال کامبت در جذب مخاطب

سرویس‌هاس استریم ویدئو به ندرت تعداد دقیق بینندگان آثار خود را اعلام می‌کنند و HBO Max نیز در این زمینه بسیار سخت‌گیر است. با این وجود اگر فیلم یا سریالی در نتفلیکس بینندگان بسیار زیادی داشته باشد، این پلتفرم به این موضوع اشاره می‌کند. از طرف دیگر وارنرمدیا و HBO Max هیچ اشاره‌ای به این موضوع نمی‌کنند.

هیچ کس نمی‌داند که فیلم Justice League اسنایدر کات چقدر موفق بود و چند نفر آن را تماشا کرده‌اند. HBO Max در مورد فیلم Godzilla vs. Kong فقط به این اشاره کرد که موفق‌ترین لانچ این پلتفرم بوده است. اکنون یک گروه آنالیز ترد پارتی به نام Samba TV اطلاعات جالبی در مورد عملکرد فیلم مورتال کامبت منتشر کرده است. بینندگان Mortal Kombat طی سه بیشتر از بینندگان Godzilla vs. Kong طی پنج روز بوده‌اند. همچنین حدود ۳.۸ میلیون خانوارها در آمریکا در آخر هفته فیلم Mortal Kombat را تماشا کرده‌اند.

باید به این نیز اشاره کنیم که کمپانی برادران وارنر تبلیغات بسیار زیادی برای Godzilla vs. Kong کرده بود. با این وجود تلاش آن‌ها برای تبلیغ فیلم مورتال کامبت به نسبت Godzilla vs. Kong بسیار کمتر بود. این آمارِ Samba TV نیز تنها به کسانی مربوط می‌شود که نرم‌افزار این کمپانی را روی تلویزیون خود نصب کرده‌اند. به همین خاطر نمی‌توان به صورت قطعی گفت که بینندگان Mortal Kombat بیشتر از Godzilla vs. Kong است.

عملکرد Mortal Kombat در سینماها نیز خوب بوده و توانسته در اولین آخر هفته خود ۲۲ میلیون دلار فروش داشته باشد. برادران وارنر برای ساخت این فیلم تنها ۵۵ میلیون دلار هزینه کرده و مشخص است که اکران Mortal Kombat موفقیت آمیز بود.

فیلم Mortal Kombat توسط سایمن مک‌گوئید (Simon McQuoid) کارگردانی شده و بازیگرانی نظیر جو تسلیم (Joe Taslim)، جسیکا مک‌نامی ( Jessica McNamee)، لوئیس تن (Lewis Tan)، لودی لین (Ludi Lin) و سیسی استرینگر (Sisi Stringer) در آن حضور دارند.

منبع

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *