تاخیر در اکران دو فیلم سینمایی Top Gun 2 و Mission: Impossible 7

پنج‌شنبه 11 شهریور , 1400

پارامونت از تأخیر دوباره تاریخ اکران فیلم Top Gun: Maverick و فیلم Mission Impossible 7 خبر داد. سونی هم تاریخ اکران فیلم Ghostbusters: Afterlife را تغییر داده است.

تاخیر در اکران دو فیلم سینمایی Top Gun 2 و Mission: Impossible 7

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پارامونت تاریخ اکران دو فیلم آینده تام کروز را دوباره عقب انداخته است. پارامونت درنهایت تصمیم گرفت به‌خاطر وضعیت کنونی، فیلم Top Gun: Maverick را دیگر در سال ۲۰۲۱ و در تاریخ ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) اکران نکند و حالا فیلم Top Gun 2 قرار است در تاریخ ۲۷ می ۲۰۲۲ (۶ خرداد ۱۴۰۱) روی پرده‌های سینما برود. در این تاریخ پیش از این قرار بود فیلم Mission Impossible 7 اکران شود که پارامونت اکران قسمت هفتم فیلم Mission Impossible را نیز تا تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۲ (۸ مهر ۱۴۰۱) عقب انداخته است.

بدین ترتیب فیلم Top Gun: Maverick اکنون قرار است در روز یادبود سال ۲۰۲۲ اکران شود و با فیلم John Wick 4 در گیشه رقابت کند. این تغییر در پی نگرانی درباره افزایش همه‌گیری گونه دلتا ویروس کرونا است که استودیوها نگران هستند این موضوع باعث کاهش تعداد تماشاگران در سالن‌های سینما شود. پارامونت نیز مانند دیگر استودیوها همواره در حال صحبت با همه‌گیرشناسی‌ها یا اِپیدمیولوژی‌ها است که وظیفه این گروه مطالعه نحوه انتشار بیماری‌ها و عوامل بیماری‌زا، توزیع بیماری‌ها در زمان‌ها ، مکان‌ها، نژادها یا فرهنگ‌های خاص یا هر عاملی که به سلامت مربوط باشد، است.

سونی هم از تأخیر فیلم Top Gun: Maverick تا بهار سال ۲۰۲۲ استقبال کرده است و فیلم Ghostbusters: Afterlife قرار است به‌جای اکران در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان)، حالا با یک هفته تأخیر در تاریخ ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) روی پرده‌های سینما برود. بدین ترتیب فاصله اکران قسمت جدید فیلم Ghostbusters با فیلم Eternals به دو هفته افزایش پیدا کرده است. این در حالی است که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Mission Impossible 7 همچنان ادامه دارد و پارامونت اخیرا در سینماکان بخش‌هایی از قسمت جدید فیلم مأموریت غیر ممکن و دنباله فیلم تاپ گان را نمایش داده است.

نکته جالب این است که تام کروز بازیگر اصلی فیلم Top Gun: Maverick و فیلم Mission Impossible 7 است که او تصمیم دارد تا این فیلم‌ها تنها ازطریق سینما اکران شوند. درحالی که بسیاری از استودیوها مثل دیزنی و برادران وارنر به‌دنبال نمایش همزمان فیلم‌های خود در سالن‌های سینما و سرویس‌های استریم هستند، اما پارامونت تصمیم دارد تا آثاری مثل فیلم A Quiet Place Part 2 را تنها در سینماها نمایش دهد. البته پارارامونت طی سال ۲۰۲۱ حق پخش آثاری مثل فیلم The Tomorrow War را به آمازون فروخت و فیلم Infinite را ازطریق پارامونت پلاس پخش کرد.

منبع: THR

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *