تاریخ انتشار بازی Iron Man (مرد آهنی)

یکشنبه 14 مهر , 1398

شاید این خبر اول طرفداران مرد آهنی را ناراحت کند ولی خبر را باید گفت: تاریخ انتشار نسخه واقعیت مجازی بازی آیرون من تغییر کرده است! اول قرار بود این بازی امسال منتشر شود (برای پلی استیشن VR) ولی حالا مشخص شده که برای آمدنش باید تا اوایل سال ۲۰۲۰ صبر کنیم.

طی پنل Marvel Games که دیروز در کامیک کان نیویورک برگزار شد یک تریلر پخش شد که در از آن تاریخ انتشار پروژه واقعیت مجازی آینده استودیو Camouflaj و سونی صحبت به میان آمد. این پروژه چیزی نبود جز Iron Man VR که قرار است سال آینده میلادی منحصرا برای پلی استیشن ۴ در تاریخ ۹ اسفند ۱۳۹۸ عرضه شود. بازی‌ای که انتظار می‌رفت قبل از پایان سال ۲۰۱۹ طرفداران مرد آهنی را شگفت زده کند.

البته در این تریلر فقط بحث تاریخ انتشار بازی Iron Man نبود بلکه جزییات دیگری هم در مورد جزییات داستان بازی گفته شد. مثلا اینکه کاراکتر Ghost در این بازی حضور دارد.

مرد آهنی

Ghost یک تبهکار است که در فیلم Ant-Man & The Wasp حضو داشته است. هدف او در بازی Iron Man از بین بردن تونی استارک است. به جز این گفته شده که نیک فیوری هم در این بازی دیده خواهد شد و در بعضی از صحنه‌های گیم پلی او را خواهیم دید.

پس تا ۹ اسفند ۱۳۹۸ منتظر Iron Man باشید! بازی‌ای که قرار است منحصرا برای پلی استیشن VR و پلی استیشن ۴ به بازار بیاید و شما را به دنیای مرد آهنی ببرد.

منبع: www.dualshockers.com

محصولات مرتبط

۱ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *