تاریخ اکران فیلم سینمایی Salem’s Lot مشخص شد

یکشنبه 21 شهریور , 1400

کمپانی New Line Cinema تاریخ اکران اقتباس سینمایی رماناستیون کینگ (Salem’s Lot) را به‌کارگردانی گری دابرمن مشخص کرده است.

تاریخ اکران فیلم سینمایی Salem’s Lot مشخص شد

استودیو نیو لاین سینما (New Line Cinema) تاریخ اکران فیلم Salem’s Lot را اعلام کرده است. این فیلم اقتباس سینمایی از رمانی به‌همین نام و اثر پادشاه ادبیات وحشت، استیون کینگ، است که در سال ۱۹۷۵ میلادی چاپ شد. حالا طبق گزارش نشریه DEADLINE قرار است Salem’s Lot در تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۲۲ میلادی (۱۸ شهریور ۱۴۰۱) روی پرده‌های سینما برود. گری دابرمن وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم را برعهده دارد و جیمز وان، کارگردان مجموعه‌های The Conjuring و Saw، به‌عنوان تهیه‌کننده درمیان عوامل فیلم حضور دارد.

داستان رمان Salem’s Lot درباره یک نویسنده به‌نام Ben Mears است که بعد‌از سال‌ها به‌خانه‌ی دوران کوردکی‌اش در محله‌ی Jerusalem’s Lot بازمی‌گردد تا کتابی درباره اتفاقات وحشتناکی بنویسد که در آن زمان برای او رخ‌ دادند. Mears که در ادامه متوجه می‌شود محله‌ی قدیمی پر از خون‌آشام شده است، سعی می‌کند گروه کوچکی را برای مبارزه با آن‌ها دور هم جمع کند.

در حال‌حاضر مراحل تولید فیلم در شهر بوستون، کشور آمریکا آغاز شده است. همچنین گری دابرمن قبلا نویسندگی فیلم‌های IT و IT Chapter Two را هم برعهده داشته است. بازیگرانی که در فیلم نقش آفرینی می‌کنند شامل ویلیام سدلر، لوئیس پولمن، بیل کمپ، متیو برک، مکنزی لی، اسپنسر تریت کلارک و الفری وودارد می‌شوند. از دیگر عوامل Salem’s Lot می‌توان‌به مایکل کلیر، روی لی و مارک ولپر اشاره کرد که در تیم تهیه‌کنندگان حضور دارند.

منبع: کامینگ سون

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *