تاریخ اکران جدید فیلم Mortal kombat اعلام شد

چهارشنبه 26 آذر , 1399

شرکت برادران وارنر تاریخ انتشار جدیدی را برای فیلم Mortal Kombat اعلام کردند. طبق آنچه که برادران وارنر اعلام کردند باید کمی بیشتر منتظر اکران فیلم مورتال کمبت باشیم.

Mortal kombat

مورتال کمبت جزو بازی‌های معروف دنیا است که همه‌ی ما برای یک بار هم که شده آن را تجربه کرده‌ایم. بازی Mortal kombat در سبک مبارزه‌ای و اکشن است که جذابیت خاص خود را دارد و به نظر بسیاری از طرفداران و منتقدان، هیچ بازی مبارزه‌ای توان رقابت با این بازی را ندارد.

اولین نسخه از Mortal kombat بر روی سگا منتشر شد که در آن زمان هم بسیار محبوب بود و تقریبا تمام کسانی که سگا داشتند، این عنوان را تجربه کرده‌اند. روند پیشرفت Mortal kombat بسیار سریع بود تا جایی که آخرین نسخه آن یعنی مورتال کمبت ۱۱ برای کنسول‌های نسل هشتم و کامپیوترهای خانگی منتشر شد و توانست موفقیت بسیار زیادی کسب کند.

طرفداران این بازی علاقه بسیار زیادی داشتند تا یک فیلم سینمایی از روی Mortal kombat ساخته شود که شرکت برادران وارنر درصدد انجام این کار است.

تاریخ اکران فیلم Mortal kombat,تاریخ اکران فیلم مورتال کمبت

تاریخ اکران فیلم Mortal kombat

شرکت برادران وارنر اعلام کرده است که در حال ساخت فیلم Mortal kombat است. این فیلم در ابتدا قرار بود در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ ( ۲۶ دی ۱۳۹۹ ) اکران شود اما به تازگی تاریخ انتشار فیلم Mortal kombat تغییر کرده است و قرار است با سه ماه تاخیر و در تاریخ ۱۶ آوریل ۲۰۲۱ ( ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ ) روی پرده برود و اکران شود. همچنین قرار است این فیلم همزمان با تاریخ گفته شده از شبکه HBO Max منتشر شود.

تاد گارنر، خبر تاریخ اکران فیلم Mortal kombat را با انتشار یک پوستر جدید از این فیلم بیان کرد که در ادامه شما می‌توانید پوستر جدید فیلم مورتال کمبت را مشاهده کنید.

تاریخ اکران Mortal kombat

وظیفه کارگردانی فیلم مورتال کمبت بر عهده سیمون مک کوید بوده است و در این فیلم شاهد تهیه کنندگی جیمز وان نیز هستیم.

جو تسلیم، لودی لین، مکاد بروکس، جسیکا مک‌نامی، چین هان، هیرویوکی سانادا، جاش لاوسون و لوئیس تن از جلمه بازیگرانی هستند که در فیلم Mortal kombat حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *