تاریخ برگزاری رویداد DC FanDome در سال ۲۰۲۱ مشخص شد

پنج‌شنبه 9 اردیبهشت , 1400

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، رویداد مجازی DC FanDome قرار است در ماه اکتبر سال جاری برای دومین سال برگزار شود.

تاریخ برگزاری رویداد DC FanDome در سال 2021 مشخص شد

این رویداد فرصتی را در اختیار طرفداران قرار می‌دهد که پیشنمایشی از کمیک‌های مورد علاقه خودشان را از دی سی کامیکس، برنامه‌های تلویزیونی، فیلم‌ها، بازی‌ها و غیره را ببینند. شرکت دی سی کامیکس اخیرا در صفحه توییتری خود ویدیویی را منتشر کرد و این متن را هم برای آن به اشتراک گذاشت: «رویداد حماسی جهانی بازگشته است! در تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر) به #DCFanDome بیایید.» در ویدیویی که در این لینک منتشر شده، دی سی کامیکس طرفداران خود را به بازگشت به DC FanDome دعوت می‌کند.

رویدادی برای علاقمندان به دنیای قهرمانی

این در حالی است که به آن‌ها یادآوری می‌کند تا «تاریخ را به یاد داشته باشند» و این رویداد مجازی را از دست ندهند. شرکت دی سی سال گذشته در این رویداد خود اعلامیه‌های مختلفی را حول محور دنیاهای دی سی کامیکس، دنیای سینمایی دی سی، دنیای اروورس و دی‌سی یونیورس و بازی‌های برادران وارنر منتشر کرده بود. رویداد مجازی DC FanDome این فرصت را در اختیار طرفداران داد که از بازیگران و خالقانی که در ساخت فیلم و سریال‌های محبوب دست دارند، اخباری بشنوند؛ آثاری از جمله:

«فیلم Aquaman (آکوامن)، فیلم The Batman (بتمن)، سریال Batwoman (بت‌وومن)، فیلم Black Adam (بلک آدام)، سریال Black Lightning (بلک لایتنینگ)، سریال DC Super Hero Girls (ابرقهرمانان دختر دی سی)، سریال DC’s Legends of Tomorrow (افسانه‌های فردا دی‌سی)، سریال Stargirl (استارگرل)، سریال Doom Patrol (دووم پاترول)، سریال The Flash (فلش)، سریال Harley Quinn (هارلی کویین)، فیلم SnyderCut of Justice League (نسخه اسنایدر کات لیگ عدالت)، سریال Lucifer (لوسیفر)، سریال Pennyworth (پنی ورث)، فیلم Shazam (شزم)، فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحاری)، سریال Supergirl (سوپرگرل)، سریال Superman & Lois (سوپرمن و لوییس)، سریال Teen Titans GO (تایتان‌های نوجوان به پیش)، سریال Titans (تایتان‌ها)، سریال Watchmen (نگهبانان)، سریال Young Justice: Outsiders (یانگ جاستیس: بیگانه‌ها) و فیلم Wonder Woman 1984 (واندر وومن ۱۹۸۴)».

منبع: CBR.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *