تصویری جدید از فیلم بعدی The Batman

دوشنبه 29 شهریور , 1400

مت ریوز، کارگردان فیلم The Batman تصویر جدیدی از این فیلم را به مناسبت روز بتمن منتشر کرد. همچنین ویدیویی از پشت صحنه ساخت موسیقی متن این فیلم نیز منتشر شده است.

تصویری جدید از فیلم بعدی The Batman

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر و ویدیو جدیدی از فیلم The Batman منتشر شده است. به مناسبت روز جهانی بتمن، مت ریوز، کارگردان این فیلم تصویر جدیدی از فیلم Batman را منتشر کرده که در این تصویر شاهد اتاق تدوین این فیلم هستیم. در تصویر روی مانیتور که در سمت راست تصویر قابل مشاهده است، شوالیه تاریکی با بازی رابرت پتینسون قابل مشاهده است که در حال استفاده از بت‌گرپل است. در ادامه می‌توانید تصویر جدید فیلم The Batman را مشاهده کنید:

پیش از این در شهریور گذشته اولین تیزر تریلر فیلم بتمن در DC Fandome منتشر شد که قابل انتظار است تریلر جدید این فیلم نیز در رویداد امسال پخش شود. رابرت پتینسون، زوئی کراویتز، جفری رایت، پل دینو، اندی سرکیس، کالین فارل، پیتر سارسگارد، جان تورتورو، بری کیوگن و جیمی لاوسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Batman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم بتمن بر عهده مت ریوز بوده است.

فیلم The Batman برای اکران در  تاریخ ۴ مارس ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: CBM

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *