فیلم Tomb Raider 2 تا تاریخی نامعلومی به تعویق افتاد

پنج‌شنبه 8 آبان , 1399

شرکت مترو گلدوین مایر به تازگی تاریخ اکران فیلم‌های خود را تغییر داده است به همین ترتیب اکران فیلم Tomb Raider 2 نیز تا تاریخی نامعلوم به تعویق افتاد.

تعویق فیلم tomb raider 2

به نظر می‌رسد فیلم Tomb Raider 2 به این زودی به سینماها راه نمی‌یابد. دلیل اصلی این موضوع نیز تعطیلی سینماها به دلیل شیوع و گسترش ویروس کرونا است و کمپانی‌هایی نظیر DC نیز فیلم‌های خود را به تاخیر انداخته‌اند. شرکت مترو گلدوین مایر نیز فیلم مورد انتظار Tomb Raider 2 را تا تاریخ نامعلومی به تاخیر انداخت. این فیلم در ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ اکران شود اما به دلیل مسائل ذکر شده به تاخیر افتاد. این کمپانی علاوه بر این فیلم، فیلم Respect را نیز از تاریخ ۲۶ دی ۱۳۹۹ به ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ موکول کرده است.

در حال حاضر اطلاعات زیادی از این فیلم در دسترس نیست اما می‌دانیم که آلیسیا ویکاندر دوباره در این فیلم در نقش لارا کرافت ایفای نقش خواهد کرد و بن ویتلی نیز وظیفه کارگردانی و هدایت Tomb Raider 2 را برعهده دارد. وظیفه کارگردانی قسمت اول Tomb Raider را رور اوثاگ برعهده داشت. رور اوثاگ پیش از این تومب ریدر وظیفه کارگردانی فیلم The Wave را نیز برعهده داشت. امی جامپ فیلم‌نامه این فیلم را نوشته است و گراهام کینگ نیز تهیه کننده فیلم Tomb Raider 2 است.
آلیسیا ویکاندر در مصاحبه اخیرش اعلام کرد: برنامه این بود که در سال جاری تولید یک فیلم جدید شروع شود که متاسفانه به دلایل مختلفی ساخت این فیلم متوقف شده است و امیدواریم بتوانیم در سال آینده فیلم‌برداری و تولید آن را از سر بگیریم.

آلیسیا ویکاندر در مورد نقش و شخصیت لارا کرافت گفته است: به نظرم لارا کرافت شخصیت بسیار قوی دارد و بسیار خوب است که توانسته است به عنوان یک شخصیت مونث به چنین محبوبیتی در دنیای گیم و سینما دست یابد. فکر می‌کنم این کاراکتر جای پیشرفت دارد و می‌توان آن را توسعه داد البته که در این ۲۲ سال نیز تغییرات بسیاری را در آن دیده‌ایم. این شخصیت هم باهوش است و هم کنجکاو و این موضوع بسیار جذاب است.

منبع: ign

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *