ثور ۳: استرس کریس همسورث از اخراج شدن

مثل اکثر بازیگران دنیای مارول MCU، به کریس همسورث واقعا نمی توانیم عنوان یک ستاره بزرگ رو قبل از نقشش در دنیای مارول داد. در حالی که همسورث تا قبل از بازی در نقش ثور در چند پروژه قابل توجه در هالیوود ظاهر شده بود، عادلانه است که بگوییم زمانی که او به عنوان ثور انتخاب کردند، افراد زیادی او را نمی شناختند و اطمینان نداشتند که بتواند این نقش را خوب بازی کند. اما خوشبختانه، به همه ثابت کرد استعداد خوبی دارد. این بحث در مورد بسیاری از تصمیم گیری های بازیگر یابی MCU هم صادق است، همسورث ثابت کرد انتخاب بسیار خوبی بوده، با نظر گرفتن این نکته که کاراکتر ثور را با خودش به ارتفاعات جدید از شهرت در سراسر جهان برد.

اولین حضور همسورث را به عنوان ثور روی پرده سینما به فروش ناخالص ۴۴۹ میلیون دلار در سراسر جهان دست یافت، با در نظر گرفتن اینکه بودجه ساخت آن فیلم ۱۵۰ میلیون دلار بود، او سپس در سال ۲۰۱۳ دوباره به نقش ثور در دنیای تاریک بازگشت . این فیلم به پایان رسید تا سود چشمگیری در مقایسه با فیلم اول برای تهیه کنندگانش داشته باشد، درآمد بیش از ۶۴۴ میلیون دلار در سراسر جهان، با بودجه ای تنها کمی بالاتر از ۱۷۰ میلیون دلار. همسورث همچنین نقش تاثیرگزاری در موفقیت هر دو فیلم انتقامجویان داشت.

با توجه به اینکه، جایگاه همسورث در داخل دنیای رو به گسترش MCU در این لحظه کاملا امن است، پس نقش ثور  در اختیار او خواهد بود تا زمانی دیگر خود او مایل به ادامه همکاری با مارول استودیو نباشد.حالا نکته عجیب اینجاست که به نظر میرسد که همسورث، در ذهن خود این نقش را از دست داده بود، او در یک مصاحبه جدید با EW اعتراف کرد: فکر میکرده غیبتش در کاپیتان امریکا جنگ داخلی به معنای اخراج شدنش بوده.  نقل قول کامل او بدین شرح بود:

“من حیران ماننده بودم؟ آیا اخراج شدم؟ مارول به سرعت ما اطمینان: “نه شما داستان خود را در جریان دارید، و به همین منظور نمی توانید بخشی از این یکی باشید. نگاه کنید، معلوم شد فقط که چه عالی بوده، چرا که ما تونستیم یک طیف متفاوتکار انجام بدیم، که به غیر از ای روش ممکن نبود. “

ماجرای جداگانه ثور و هالک (مارک روفالو)  که در دنیال کامیک مارول MCU به وقوع خواهد پیوست پاییز ۹۶ اکران می شود. ثور: راگناروک،سومین ماجراجویی انفرادی همسورث به عنوان جنگجوی ازگارد است. خب، انفرادی به این معنا که نام ثور در عنوان فیلم است، و او تمرکز اصلی داستان است. دوران فیلمهای انفرادی در MCU به نظر می رسد تا حد زیادی پشتسر گذاشته شده.

در حالی که این احتمال بسیار عجیب و کم به نظر میرسد، که همسورث از دنیای مارول حذف شود، برداشت این بازیگر نشان می دهد که حتی بزرگترین ستاره ۱۰۰٪ از آینده خود مطمئن نمی باشد. این در حالیست که MCUدنیای بزرگ و مکانیسم عجیبی است، ومدتها پس از روزی که همسورث در نهایت تصمیم به آویزان کردن چکشش بگیرد، حرف ها برای گفتن خواهد داشت. خوشبختانه، آن روز به نظر نمی رسددر آینده ای نزدیک باشد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *