جانوران شگفت انگیز قانون قدیمی سری هری پاتر را زیر پا گذاشت

تریلر جدید فیلم جنایات گریندلوالت از سری فیلم های جانوران شگفت انگیز منتشر شده است.

همانطور که احتمالا میدانید دنیای این فیلم مربوط به دنیای هری پاتر است. البته چندین و چند سال قبل از وقایع هری پاتر و ولدمورت و همینطور جوانی دامبلدور. اما به هر حال فیلم ما را به دنیای دوست داشتنی هری پاتر میبرد. دنیایی که قوانین مخصوص خودش را زیر پوست دنیای انسان های عادی دارد.

پاتر هد ها به خوبی میدانند، یکی از این قوانین ، ممنوعیت غیب و ظاهر شدن در مدرسه جادوگری هاگوارتز است. که در قسمت جدید جانوران شگفت انگیز به چالش کشیده شده است.

قبل از هرچیز این موضوع باید بیان شود که طرفداران هر فرانچایز در برخی موارد خیلی زود قضاوت میکنند. این موضوع مختص به هری پاتر نیست. بسیاری فرانچایز دیگر مانند جنگ ستارگان ، ارباب حلقه ها ، بازی تاج و تخت و غیره. همه و همه طرفدارانی سر سختی دارند که به کوچکترین نکات دقت میکنند. اما خیلی مواقع قضاوتشان کمی عجولانه است. در تریلر جدید جرایم گریندلوالت گروهی جادوگر نشان داده میشوند که در هاگوارتز خود را ظاهر میکنند. که خشم برخی هواداران هری پاتر از این موضوع در چند روز گذشته فضای مجازی را برداشته است. اما شاید موضوع چیز دیگری باشد.

بار اول قانون ممنوعیت غیب و ظاهر شدن در هاگوارتز توسط هرماینی گرنجر به گوش طرفداران رسید. در کتاب زندانی آزکابان فصل ۹ این موضوع مطرح میشود. که با استناد به کتاب تاریخ جادوگری باتیلدا خطاب به ران این موضوع را مطرح میکند. وقایع هری پاتر در دهه ۹۰ میلادی اتفاق میافتد. به این معنی که که یک گپ ۶۴ ساله اینجا وجود دارد. هاگوارتز در طول این سالها مورد هجوم جادوگران تبهکار زیادی قرار گرفته. از گریندلوالت تا لرد ولدمورت. احتمال اینکه قوانین زیادی در طول این سالها با توجه به شرایط تغییر کرده باشد، هست. پس از نظر تکنیکی نمیتوان گفت قانونی از دنیای هری پاتر زیر پا گذاشته شده است.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *