جیمز باند بعدی یک مرد بریتانیایی است

جیمز باند بعدی یک مرد بریتانیایی است

آخرین فیلم جیمز باند یا همان No Time To Die نسبت به عناوین دیگر این سری از اهمیت بیشتری برخوردار بود و به نوعی برای طرفداران خاص‌تر بود، چراکه شاهد آخرین نقش‌‌آفرینی دنیل کریگ به عنوان جیمز باند افسانه‌ای بودیم. اما خبر خوب برای طرفداران این است که بازیگر آینده جیمز باند به احتمال زیاد یک مرد بریتانیایی است.

تنها سوالی که از مدت‌ها پیش هم در ذهن مخاطبان و طرفداران جیمز باند بوده این است که چه کسی قرار است نقش این جاسوس بریتانیایی را بازی کند. حتی گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر انتخاب بازیگر سیاه‌پوست یا یک بازیگر زن برای نقش جیمز باند وجود داشت که باعث سردرگمی طرفداران هم شده بود، اما اکنون با توجه به صحبت‌های اخیر تهیه‌کننده جیمز باند، باربارا براکلی، مشخص شده که بازیگر بعدی جیمز باند یک مرد بریتانیایی از هر تبار و نژادی خواهد بود و قطعا شاهد یک مامور ۰۰۷ خانوم نیستیم. وی در این رابطه در گفت‌وگو با هالیوود ریپورتر گفت:

من فکر می‌کنم که بازیگر بعدی باید یک مرد باشد، چراکه معتقدم یک زن نباید نقش جیمز باند را ایفا کند. من به خلق شخصیت برای زنان موافقم، نه اینکه زنان فقط نقش مردان را ایفا کنند. فکر می‌کنم نقش‌های بزرگی برای زنان به اندازه کافی وجود داشته باشد و برای من بسیار مهم است که برای زنان، فیلم‌هایی درباره زنان بسازیم. اما بازیگر جیمز باند باید یک مرد بریتانیایی باشد، حال از هر نژاد یا قومیتی.

این صحبت‌ها دقیقا با آنچه دنیل کریگ قبلا درمورد آینده سریال گفته بود مطابقت دارد. وی در مصاحبه‌ای بیان کرده بود که با ایده انتخاب یک زن برای ایفای نقش جیمز باند، چندان موافق نیست اما اعلام کرده بود که زنان و افراد رنگین پوست باید نقش‌های دیگری با این قدمت و اهمیت را بازی کنند. کریگ معتقد است:

باید نقش‌های بهتری برای زنان و بازیگران رنگین پوست وجود داشته باشد. چرا در حالی که یک نقش بسیار خوب شبیه به جیمز باند برای زنان وجود دارد، آن‌ها بیایند و باز نقش خود جیمز باند را بازی کنند؟

 

جیمز باند بعدی یک مرد بریتانیایی است

براکلی توضیحات زیادی درباره بازیگر بعدی جیمز باند نداد، زیرا می‌خواهد به مخاطبان این توانایی را بدهد که درحال حاضر از فیلم No Time To Die و بازی دنیل کریگ بدون فکر کردن به آینده این نقش لذت ببرند و در همین زمینه اعلام کرد:

مردم همیشه می‌پرسند: بازیگر بعدی جیمز باند کیست؟ مثل این می‌ماند که از یک عروس در مراسم ازدواج بپرسیم همسر بعدی تو چه کسی خواهد بود؟ من واقعا نمی‌خواهم اکنون به این فکر کنم که شخص بعدی کیست، تا زمانی که مجبور به این کار شوم.
وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفته بود که مایل است یک‌بار دیگر با کری فوکوناگا (کارگردان No Time To Die) کار کند، اما مطمئن نیست که این کارگردان علاقه‌مند به بازگشت باشد یا خیر. درحالی که هم‌اکنون بازار گمانه‌زنی‌ها درباره بازیگر بعدی مامور ۰۰۷ داغ است، بیست‌وششمین فیلم مورد انتظار جیمز باند قرار است توسط آمازون ساخته شود که اخیرا شرکت MGM (مترو گلدوین مایر) را خریداری کرده است. براکلی می‌گوید که به او اعلام شده، چیزها تغییر نمی‌کنند و فیلم بعدی جیمز باند توسط MGM زیر پرچم آمازون ساخته خواهد شد.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *