جیک جانسون و عمر سی با فیلم Jurassic World 3 به دنیای ژوراسیک برمی‌گردند.

یکشنبه 27 بهمن , 1398

جیک جانسون و عمر سی بازیگرهایی بودند که در فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) حضور داشتند. ولی در فیلم Jurassic World 2 با نام Jurassic World: Fallen Kingdom (دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده) نبودند و حسابی جای‌شان خالی بود. حالا در آخرین اخبار سینما و تلویزیون گفته شده که این دو نفر با فیلم Jurassic World 3 دوباره در نقش‌های‌شان به دنیای ژوراسیک بازمی‌گردند. در این فیلم جیک جانسون در نقش لوری کورتکس و عمر سی در نقش بری در کنار ۳ شخصیت اصلی دیگر فیلم ظاهر خواهند شد، یعنی همان نقش‌هایی که قبلا در فیلم پارک ژوراسیک ۱ داشتند.

بازیگران و عوامل تولید فیلم Jurassic World 3 (دنیای ژوراسیک ۳)

به جز این دو نفر می‌دانیم که کریس پرت در نقش اوون گریدی، برایس دالاس هاوارد در نقش کلیر دارنینگ، سم نیل در نقش دکتر آلن گرانت، لورا درن در نقش الی ساتلر، جف گلدبلوم در نقش یان مالکوم، دنیلا پیندا در نقش زیا رودریگوئز، جاستیس اسمیت در نقش فرانکلین وب، دیواندا وایز و مامودو اتی هم در Jurassic World 3 حضور خواهند داشت.

کارگردانی این فیلم مهیج را کالین ترورو انجام می‌دهد. او که قبلا فیلم Jurassic World را کارگردانی کرده قرار است به امیلی کارمایکل در نوشتن فیلمنامه هم کمک کند. امیلی کارمایکل کسی است که قبلا فیلمنامه فیلم Pacific Rim: Uprising (پاسیفیک ریم: طغیان) را نوشته است.

فیلم Jurassic World 3

کارهای جیک جانسون و عمر سی

سوابق جیک جانسون و عمر سی نشان می‌دهد که آن‌ها بازیگران قابلی هستند. جانسون قبلا در فیلم The Mummy (مومیایی)، فیلم Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی)، فیلم Tag (تگ)، سریال New Girl (دختر جدید) و سریال Mythic Quest: Raven’s Banquet (که از تازه‌ترین کارهای اوست) بازی کرده است.

عمر سی هم کارهایی چون فیلم Inferno (دوزخ)، فیلم X-Men: Days of Future Past (مردان ایکس: روزهای گذشته آینده) و فیلم Transformers: The Last Knight (ترنسفرمرها: آخرین شوالیه) را در کارنامه خود دارد. آخرین کار او فیلم The Call of the Wild (ندای وحش) بوده است.

فیلم دیدنی دنیای ژوراسیک ۳ این روزها دارد مراحل مقدماتی ساختش را می‌گذراند تا از فوریه ۲۰۲۰ فیلمبرداری‌اش شروع شود و بتواند در ۱۱ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۱ خرداد ۱۴۰۰) اکران شود. به نظر شما حضور جیک جانسون و عمر سی در این فیلم چگونه خواهد بود؟ آیا با استقبال طرفداران مواجه خواهد شد یا خیر؟

منبع: collider.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *