حضور آنا تورو در سریال The Last of Us

جمعه 1 مرداد , 1400

آنا تورو ، بازیگر سریال فرینج در کنار پدرو پاسکال و و بلا رمزی در مجموعه اقتباسی “The Last of Us” از شبکه HBO ایفای نقش می‌کند.

حضور آنا تورو در سریال The Last of Us

تورو در این سریال نقش تس یک قاچاقچی و بازمانده سخت‌جان را در دنیای ویران شده‌ی پس از همه‌گیری بازی خواهد کرد. در بازی ویدیویی اصلی، تس با جوئل برای زنده ماندن، به خارج از شهر بوستون اسلحه قاچاق می‌کنند. او همچنین در ماموریتی ظاهراً غیرممکن برای قاچاق الی و دادن او به دست گروه فایرفلایز، جوئل را همراهی می‌کند.

مرل دندریج، نیکو پارکر، گابریل لونا، جفری پیرس، ماری بارتلت و کان اونیل از دیگر بازیگرانی هستند که در این مجموعه به ایفای نقش می‌پردازند. بازی  “The Last of Us” در سال ۲۰۱۳ توسط استودیوی ناتی داگ ساخته شد، این بازی یک عنوان ترسناک درسبک اکشن – بقا است که تاکنون بیش از ۱۷ میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفته است و داستان دو بازمانده به نام‌های جوئل و الی در دنیای آخر الزمانی و بی‌رحم روایت می‌کند.

بیست سال پس از اینکه شیوع بیماری همه‌گیر و عفونی بشریت را نابود می‌کند، جوئل و الی دو بازمانده هستند که به طور اتفاقی با هم هم‌سفر می‌شوند و برای زنده ماندن مجبور به گرفتن تصمیماتی سختی می‌شوند که برای همیشه زندگی آن‌ها را تغییر می‌دهد.

متن  سریال “The Last of Us” توسط خالق مجموعه تحسین شده “چرنوبیل“، کریگ مازن و نویسنده اصلی بازی، نیل دراکمن نوشته شده است. این سریال اقتباسی از وقایع بازی اول است.

کانتمیر بالاگوف، علی عباسی و یاسمیلا ژبانیچ کارگردانی این سریال را بر عهده دارند. کریگ مازن، کارولین استراوس ، رئیس استودیوی ناتی داگ، ایوان ولز، اسد قزلباس و کارتر سوان از تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه هستند. این سریال به صورت مشترک توسط استودیوی تلویزیونی سونی و کمپانی پلی‌استیشن پروداکشنز تولید خواهد شد.

از دیگر نقش‌آفرینی‌های تلویزیونی مهم آنا تورو می‌توان به بازی وی در سریال‌های‎ “شکارچی ذهن”، “شهر مخفی” و مجموعه در حال ساخت “مجری خبر” اشاره کرد.

منبع: ددلاین

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *