حضور احتمالی ژنرال تاندربولت در Black Widow

در تصاویری که اخیرا از پشت صحنه فیلم‌برداری یک فیلم منتسب به Black Widow منتشر شده ویلیام هرت دیده شده است. چرا می‌گوییم منتسب؟ آخر هنوز معلوم نیست که این فیلم واقعا Black Widow باشد! یعنی هنوز ویلیام هرت (بازیگر نقش ژنرال تاندربولت) انقدر دور از ذهن به نظر می‌رسد؟

خردادماه امسال فیلم برداری Black Widow شروع شد و باید الان مراحل پایانی‌اش را طی کند. حالا گمانه‌زنی‌ها پیرامون حضور یک شخصیت دیگر از دنیای مارول در این فیلم شدت گرفته است. تصاویری که جاست جرد از این فیلم ناشناس منتشر کرده است هم بازیگر نقش ژنرال تاندربولت را نشان می‌دهد. شاید او قرار است در صحنه‌های پایانی به ملاقات یلنا بلووا (با بازی فلورنس پیو) برود و از پروژه Thunderbolts بگوید. به هر حال باید تا ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۱ می ۲۰۲۰) برای دیدن این فیلم صبر کنیم و ببینیم این حدس‌ها تا چه حد واقعی از آب در می‌آیند.

ژنرال تاندربولت

فیلم Black Widow حوادث بعد از فیلم Captain America: Civil War و قبل از فیلم Avengers: Infinity War را نشان می‌دهد. پس قبول کنید که حضور ژنرال چیز عجیبی هم نیست. این شخصیت قبلا در فیلم Avengers: Endgame هم حضور کوتاهی داشته است.

فیلم Black Widow را کیت شورتلند کارگردانی کرده‌است و در آن اسکارلت جوهانسون در نقش ناتاشا رومانوف (بلک ویدو)، دیوید هاربر در نقش الکسی شوتساکف (رد گاردین)، ریچل وایس در نقش ملینا (آیرون میدن)، فلورنس پیو در نقش یلنا بلووا، او.تی. فاگبنلی در نقش ریک میسون و ری وینستون بازی کرده‌اند. بازیگر نقش تسک مستر را هم هنوز نمی‌دانیم چون چیزی درباره‌اش منتشر نشده است. ضمنا آهنگسازی فیلم هم بر عهده هنری جکمن است. هنری جکمن قبلا برای فیلم Captain America: The Winter Soldier و فیلم  Captain America: Civil War آهنگسازی کرده است.

منبع: www.comingsoon.net

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *