حضور تام هاردی در فیلم Morbius

چهارشنبه 20 مرداد , 1400

کارگردان فیلم موربیوس (Morbius) احتمالا حضور کوتاه تام هاردی را لو داده و این مورد می‌تواند نشان‌دهنده ارتباط این فیلم با دیگر آثار جهان سونی مثل ونوم و اسپایدرمن باشد.

حضور تام هاردی در فیلم Morbius

دنیل اسپینوزا، کارگردان فیلم سینمایی Morbius اخیرا در مصاحبه‌ای حضور پیدا کرد و به نظر می‌رسد طی آن به حضور افتخاری (Cameo) تام هاردی (بازیگر نقش ادی براک در فیلم‌های ونوم) اشاره کرده باشد. وی گفت:

معمولا آغاز روز خیلی عجیب است، زمانی که تنهایی در صحنه می‌ایستی و به برنامه نگاه می‌کنی. وقتی آنجا راه می‌روی، همه چیز شبیه تولید یک فیلم سوئدی است، اما وقتی به برنامه نگاه می‌کنی و نام‌هایی مثل مایکل کیتون، جرد لتو و تام هاردی را می‌بینی، خیلی هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد.

همان‌طور که می‌بینید، احتمالا کارگردان موربیوس نامی بر زبان آورده که قرار نبود به کار ببرد. پیش از این سونی، تام هاردی یا هیچ دست اندر کار دیگری به حضور بازیگر ونوم در فیلم جدید Morbius اشاره نکرده بودند. قبل‌تر ما نسبت به حضور مایکل کیتون در نقش والچر (آدریان تومز) آگاه بودیم، اما خب حضور تام هاردی می‌تواند خیلی از هواداران را هیجان‌زده کند.

فیلم Venom: Let There Be Carnage که پیش از این به دلیل شیوع ویروس کرونا شاهد تاخیرهای زیادی شده است، سرانجام در تاریخ ۲۴ سپتامبر (۲ مهر) اکران خواهد شد.

از سوی دیگر، فیلم موربیوس هم برای اکران در تاریخ ۲۸ ژانویه ۲۰۲۲ (۸ بهمن ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: IGN

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *