حضور تام کروز در بازی Starfield شایعه یا واقعیت؟

سه‌شنبه 28 اردیبهشت , 1400

یک شایعه‌ی جدید می‌گوید که تام کروز معروف قرار است بازیگر استارفیلد، بازی نقش‌آفرینی جدید شرکت بتسدا باشد.

حضور تام کروز در بازی Starfield شایعه یا واقعیت؟

آیا تام کروز، بازیگر شناخته‌شده‌ی هالیوود در بازی Starfield حضور دارد؟ شایعه‌ی پخش‌شده میان طرفدارها که این‌طور می‌گوید. افرادی که خود را دارای اطلاعات مهم راجع به بازی استارفیلد معرفی می‌کنند، در شبکه‌های اجتماعی متفاوت به طرفدارها می‌گویند که قرار است تام کروز را در این بازی RPG فضایی ببینند.

آن‌ها به یک توئیت متعلق به ژوئیه سال ۲۰۱۸ از اکانت رسمی بتسدا اشاره می‌کنند که در متن آن می‌خوانیم: «سلام تام کروز. ما طرفدارهای بزرگ تو هستیم. برداشت‌های تو از آبلیوین (اشاره به بازی The Elder Scrolls IV: Oblivion بتسدا و فیلم Oblivion با بازی تام کروز) و فال‌اوت (اشاره به سری بازی Fallout بتسدا و فیلم Mission: Impossible – Fallout با بازی تام کروز) را دوست داشتیم. می‌خواهی زودتر از دیگران کار روی بازی بعدی ما را شروع کنی؟ با من تماس بگیر».

شاید بتسدا می‌خواهد در E3 2021 به کمک تام کروز همان کاری را انجام بدهد که بازی سی‌دی پراجکت با کیانو ریوز در E3 2019 انجام داد. این شایعه قطعا جالب به نظر می‌رسد و استخدام شدن تام کروز توسط شرکت بتسدا غیرممکن نیست. به‌تازگی گزارش‌های دیگری هم راجع به استارفیلد منتشر شده‌اند. یکی از آن‌ها می‌گوید که بازی استارفیلد در انحصار ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوترهای شخصی قرار دارد و گزارش دیگر خبر از عرضه‌ی احتمالی بازی Starfield در سه‌ماهه‌ی نخست سال ۲۰۲۲ می‌دهد.

منبع: gamesradar

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *