خط زمانی فیلم سولو در دنیای جنگ ستارگان

چندی پیش اولین تریلر تبلیغاتی فیلم سولو : داستانی از جنگ ستارگان پخش گردید.

سیاست های تبلیغاتی دیزنی به گونه ای بوده که اطلاعات زیادی از فیلم سولو در دسترس نباشد. به طوری که تا قبل از پخش تیزر سولو ، حتی اسامی بازیگران فیلم هم در هاله ای از ابهام قرار داشت. اما همیشه داستان برای فرانچایز جنگ ستارگان فرق دارد. درز کردن حتی یک تصویر به دنیای اینترنت باعث بوجود آمدن تئوری های فراوان میشود. اکنون میخواهیم به خط زمانی داستان فیلم سولو و جایگاه آن در بین فرانچایز جنگ ستارگان بپردازیم. شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که داستان هان سولو چه زمانی قرار است اتفاق بیافتد.

با استفاده از کتابهای “دل ری” ناشر اصلی کتاب و کمیک های دنیای جنگ ستارگان کارمان راحت تر میشود. وقایع فیلم سولو بین انتقام سیت و روگ وان اتفاق می افتد. ولی بازهم میتوان دقیق تر از این عمل کرد. روگ وان و ربلز تقریبا در خط زمانی مشابه قرار دارند. و این دقیقا جایی است که کتابهای دل ری به کمک ما می آیند. نوول چنگ ستارگان : تارکین و جنگ ستارگان : طلوع جدید میتوانند زمان دقیق سولو را به ما بگویند. داستان تارکین ۱۴ سال قبل از تریلوژی اولیه قرار دارد. داستان طلوع جدید نیز ۱۱ سال قبل از جریان دارد.

بین اپیزود ۳ و ۴ فرانچایز نیز ۱۹ سال فاصله وجود دارد. با توجه به خط زمانی جدیدی که پیش رو داریم فیلم سولو بین تارکین و طلوع جدید قرار میگیرد. یعنی ۵ الی ۷ سال پس از سقوط محفل جدای. یا به عبارتی ۱۱ الی ۱۴ سال قبل از نبرد یاوین و نابودی اولین دث استار. نوول دیگری هم وجود دارد که احتمال در این زمینه به ما کمک میکند. جنگ ستارگان : آخرین ضربه ، که وقایع میلینیوم فالکون را شرح میدهد. البته قبل از آنکه به دست هان سولو بیافتد. و همینطور صاحبان قبلی آن، احتمالا حتی قبل از لاندو کلاریسین.

فیلم سولو در تاریخ ۲۵ می بر روی پرده نقره ای سینما میرود.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *