در ریبوت فیلم Blade به وسلی اسنایپس اشاره می شود

چهارشنبه 17 شهریور , 1400

مارول قصد ریبوت سری فیلم Blade را دارد و اکنون بسام طارق (Bassam Tariq)، کارگردان آن، به صحبت در مورد سه‌گانه اول با بازی وسلی اسنایپس خواهد پرداخته است.

در ریبوت فیلم Blade به وسلی اسنایپس اشاره می شود

طارق به تازگی با سایت IndieWire مصاحبه‌ای داشته و درباره روند ساخت این ریبوت صحبت کرده است. این در مورد فیلمی که ما می‌سازیم هیجان انگیز است که برای Blade یک کنون و داستان اصلی وجود ندارد. ما در حال خواندن کمیک‌ها و همه چیز هستیم. او یک Daywalker بوده و این تنها چیزی است که ثابت شده است. همچنین ما نمی‌توانیم کار وسلی اسنایپس را نادیده بگیریم. او آغازگر همه چیز بود. یک مرد سیاه پوست این دنیای ابرقهرمانی که ما در آن هستیم را ایجاد کرده و این حقیقت محض است.
فیلم اول Blade در سال ۱۹۹۸ اکران شد که پر از خشونت و خون بود. دنباله آن توسط گیرمو دل تورو کارگردانی و در سال ۲۰۰۲ اکران شد. سپس در سال ۲۰۰۴ و با اکران Blade: Trinity این سه‌گانه کامل شد. نکته مهم این است که این‌ سه‌گانه‌ی پر از خشونت مخصوص افراد بالغ بوده و با فیلم‌های خانوادگی حال حاضر دنیای سینمایی مارول از زمین تا آسمان فرق دارد.

ماهرشالا علی در این ریبوت بازیگر شخصیت اصلی خواهد بود و در استیسی اوسی-کافور (Stacy Osei-Kuffour) با سابقه کار روی واچمن، فیلمنامه آن را خواهد نوشت.

من در حال حاضر با شخص با استعداد و بزرگی مانند ماهرشالا علی و استیسی اوسی-کافور به عنوان نویسنده کار می‌کنم و بسیار خوشحالم. من بسیار مفتخرم که با سیاه پوستان واقعی و با استعدادی همکاری می‌کنم. برای من که فقط در این اتاق با آن‌ها باشم و به آن‌ها گوش کنم و یاد بگیرم، واقعاً باعث افتخار است. Blade در سال آینده فیلمبرداری می‌شود و به عنوان یکی از فیلم‌های مهم فاز چهارم هنوز تاریخ اکران مشخصی ندارد.

منبع: gamesradar

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *