در فیلم Black Adam کشتار زیادی وجود دارد

در فیلم Black Adam کشتار زیادی وجود دارد

ظاهرا قرار است در فیلم Black Adam با بازیگری دواین جانسون شاهد کشته شدن افراد بسیار زیادی باشیم. تهیه‌کننده Black Adam یعنی هایرام گارسیا در مصاحبه‌ای با CBR توضیح داد که چرا این فیلم بیشتر از هر فیلم دیگری از دی‌سی به The Dark Knight شباهت دارد:

بلک آدام یک شخصیت خشن است، نه؟ این یک فیلم مثبت ۱۳ سال است، همانند The Dark Knight که مرزهای مثبت ۱۳ سال بودن را جابجا کرد. فکر می‌کنم ما هم همان کار را با Black Adam می‌کنیم. ما کشته‌شدگان بسیار زیادی در فیلممان داریم.

 

در فیلم Black Adam کشتار زیادی وجود دارد

اخیرا در رویداد دی‌سی فندوم اولین نگاهمان را به این فیلم جدید داشتیم. و بله، درست همان طور که گارسیا گفت، شاهد کشته شدن یک سرباز به شکلی بسیار خشن بودیم. از آنجایی هم که بلک آدام همواره در نقش یک شرور در دنیای دی‌سی حضور داشته و گهگاهی هم نقش یک ضد قهرمان (Anti-Hero) را داشته، چنین خشونتی برای فیلم دور از ذهن نبود.

Black Adam پس از سال‌ها گیر کردن در یک بازه تولید پرمشکل، بالاخره در یک روند خوب قرار گرفته است و حالا قرار است در تاریخ ۲۹ جولای ۲۰۲۲ (۳۱ تیر ۱۴۰۱) اکران شود. علاوه بر دواین جانسون در نقش بلک آدام، بازیگران دیگری همچون پیرس برازنان، سارا شاهی، آلدیس هاج، نواه سنتینئو و کوینتسا سوییندل هم در این فیلم حضور خواهند داشت.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *