تونی استارک در مجموعه کمیکی Ironman برای خود دشمن جدید ساخت

پنج‌شنبه 3 مهر , 1399

در حالی که Ironman در تلاش است به ریشه‌های خود بازگردد و ماجراجویی‌های جدیدی را داشت باشد، اما تونی استارک همچنان به قوت قبل در حال ساختن بدترین دشمنان برای خود است. حال تونی به تازگی دشمن جدید Ironman را برای خودش درست کرد.

اخطار: ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان قسمت ۱ سری کتاب کمیک Iron Man را برای شما فاش کند.

.

.

.

دشمن جدید ironman

تونی استارک یک فرد آینده‌نگر و وسواسی است و همیشه سعی می‌کند تا دستاورد‌های پیشرفته و بزرگ جدیدی را در زندگی‌اش داشته باشد. همین رویکرد تک بعدی و عجیب او، باعث شده است تا مجموعه‌ای از ابرشروران را در زندگی‌اش خلق کند. با اینکه تونی در تلاش است که چه در زندگی شخصی و چه در زندگی حرفه‌ای، رویکرد ساده‌تری داشته باشد اما به نظر می‌رسد که نمی‌تواند از این حالت خود جدا شود و جلوی این اشتباهات را بگیرد.

یکی از چیز‌هایی که تونی کنار گذاشته است ماشین‌های پیشرفته‌ای است که سال‌ها صرف ساخت آن‌ها کرده بود. او همچنین لباس جدید Iron man را کار گذاشت و در عوض به سراغ ماشین‌های قدیمی و لباس‌های که در ابتدای زندگی ابرقهرمانانه خود از آن‌ها استفاده می‌کرد برود. او در ابتدای هر کاری یک مهمانی برگزار کرد و به راه انداخت و از آنجایی که این مهمانی با تجار و کارآفرینان آزاردهنده و بی ادب زمینه تکنولوژی پر شده بود، تونی مدام مجبور بود تا مانند خودشان برخورد کند.

در میان این مهمانی شخصی به نام فولر که یک آینده تکنولوژی و فناوری است، به سراغ تونی رفت و از ایده جذاب خود سخن گفت. ایده فولر تامین انرژی خام از رعد و برق بود. این ایده در ابتدا برای تونی جذاب به نظر می‌رسید اما در نهایت فولر را به همراه سایر مهمانان تنها گذاشت و با پتسی واکر به زیرزمین رفت.

او برای پتسی واکر توضیح داد که یک اختلال‌گر مخفی کار گذاشته تا تمام دستگاه‌های مهمانان از کار بیفتد و همین دلیل اصلی دعوت کردن آن‌‌ها بود، زمانی هم که وقت فعال شدن این اختلالگر رسید ، تونی مهمانان را ترک کرد.زمانی که یک طوفان رعد و برقی در سرتاسر منهتن در حال رخ دادن بود، فولر از پنجره به بیرو نگاه کرد و تحقی شد.

دشمن جدید ironman

هنوز مشخص نیست که فولر چگونه می‌خواهد از تونی استارک یا همان Iron man انتقام بگیرد اما احتمالا الکتریسیته‌ای باشد. حال تونی باید مجددا به لباس و زره Iron man تکیه کند و با این کار شاید بتواند فولر را متوقف سازد. تونی با این‌کار دشمن جدید Iron man را به گونه‌ای معرفی کرد.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *