دنباله فیلم Joker در دست ساخت است

پنج‌شنبه 16 اردیبهشت , 1400

گزارش جدید هالیوودریپورتر نشان می‌دهد که شرکت برادران وارنر همچنان به ساخت دنباله فیلم Joker فکر می‌کند.

دنباله فیلم Joker در دست ساخت است

براساس اطلاعات جدیدی که در رابطه با دنباله‌ی احتمالی فیلم Joker با بازی واکین فینیکس منتشر شده، این پروژه هنوز در مراحل توسعه قرار دارد. فیلم Joker به کارگردانی تاد فیلیپس بعد از اکران در اکتبر سال ۲۰۱۹ بلافاصله به یکی از موفق‌ترین فیلم‌های سال تبدیل شد. داستان فیلم Joker که براساس شخصیت‌های دی سی و با بازی واکین فینیکس در نقش اصلی فیلم نوشته شده، یک ماجرای متفاوت از بدنام‌ترین آنتاگونیست شخصیت بتمن را روایت می‌کند. این اثر با فروش بیش از یک میلیارد دلاری خود در باکس آفیس، جوایز و عناوین متعددی از جمله جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را از آن خود کرد.

لذا باتوجه به استقبال بسیار خوب مخاطبان از فیلم اول جوکر، خیلی‌ها انتظار داشتند که دنباله‌ی این فیلم نیز ساخته شود. بااین‌حال به‌جزء اظهارات فیلیپس، کارگردان این فیلم مبنی‌بر تأیید صحبت‌های ساخت Joker 2 در شرکت برادران وارنر، این قضیه تاکنون در حد یک احتمال باقی مانده و هیچ خبری از منابع رسمی منتشر نشده است. اما حالا نشانه‌هایی از توسعه دنباله‌ی مستقیم این فیلم به گوش می‌رسد.

هالیوودریپورتر در گزارش جدید خود اعلام کرده که پروژه ساخت فیلم Joker 2 هنوز در مراحل توسعه قرار دارد. البته در این گزارش بیشتر به فرایند ساخت فیلم سوپرمن سیاه پوست پرداخته شده اما در این بین به «Joker و دنباله‌ی برنامه‌ریزی شده‌ی آن» نیز اشاره‌ی کوتاهی شده است. این مدارک نشان می‌دهد که وارنر همچنان روی ساخت دنباله فیلم بسیار موفق خود در سال ۲۰۱۹ حساب باز می‌کند.

منبع: screenrant

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *