دیدن لباس جدید بتمن در فیلم آزمایشی The Batman

شنبه 26 بهمن , 1398

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون یک فیلم آزمایشی از فیلم سینمایی The Batman توسط مت ریوز (کارگردان فیلم بتمن) منتشر شده که درش می‌توانیم رابرت پتینسون را در لباس بتمن ببینیم.

همانطور که می‌دانید فیلمبرداری فیلم The Batman اوایل این ماه شروع شد و عوامل فیلم تا امروز از دادن هر گونه اطلاعات یا تصویر جدیدی خودداری کردند. حالا مت ریوز فیلمی در وب سایت ویمیو منتشر کرده که درش می‌توانیم بالاخره لباسی که برای بتمن در این فیلم جدید دنیای دی سی (DC) در نظر گرفته‌اند را ببینیم و ببینیم با این لباس بتمن چقدر یک شوالیه تاریکی می‌شود! در این فیلم آزمایشی یک نما از لوگو و ماسک بتمن هم دیده می‌شود و لباس جدید بتمن هم آنطور که ما می‌بینیم کمی شبیه لباس دردویل در سریال Daredevil است. البت بقیه طرفداران هم همین نظر را دارند. شما هم اگر می‌خواهید ببینید چقدر این نظر می‌تواند درست باشد می‌توانید این فیلم را ببینید:

https://www.youtube.com/watch?v=FN6b6JngKNw

عوامل فیلمبرداری و ساخت فیلم The Batman

همانطور که قبلا هم گفته شده فیلمبردار فیلم بتمن گرگ فریزر است و مایکل جاکینو هم قرار است موسیقی فیلم را بسازد. هر دوی آن‌ها هم در ساخت این ویدئوی آزمایشی از فیلم بتمن همکاری کرده‌اند و در واقع این فیلم می‌تواند یک نگاه کلی از موسیقی متن فیلم بتمن به ما بدهد. بعضی از طرفداران که منتظر کشف چیز جدیدی هستند از این فیلم فیلتر قرمز رنگ را حذف کرده‌اند. اینطوری تصویر بهتری از لباس جدید بتمن و لوگوی آن درست کرده‌اند. بیایید خودتان این تصاویر را ببینید و مقایسه کنید:

The Batman
فیلم The Batman

بازیگران فیلم بتمن

به جز رابرت پتینسون قرار استزوئی کراویتز در نقش سلینا کایل (کت‌وومن)، جفری رایت در نقش کمیسر جیمز گوردون، پل دینو در نقش ادوارد نیگما (ریدلر)، اندی سرکیس در نقش آلفرد پنی‌ورث، کالین فارل در نقش پنگوئن، پیتر سارسگارد در نقش گیل کولسن، جان تورتورو در نقش کارماین فالکون و جیمی لاوسون در نقش بلا ریال در این فیلم پرطرفدار و هیجان انگیز بازی کنند. فیلم The Batman قرار است ۴ تیر ماه سال ۱۴۰۰ ( ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱) اکران شود و این روزها همه به دنبال کسب اطلاعاتی از این فیلم و داستانش هستند چون قهرمان فیلم رابرت پتینسون معروف است!

شما درباره لباس بتمن و لوگوی آن چه نظری دارید؟ به نظرتان موسیقی فیلم چه حس و حالی دارد؟ نظرات‌تان را از طریق بخش نظرات سایت نرداستیشن با ما در میان بگذارید.

منبع: www.hollywoodreporter.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *