دیوید باتیستا به ساخت فیلم Gears of War علاقه دارد

یکشنبه 26 اردیبهشت , 1400

دیو باتیستا، بازیگر فیلم Army of the Dead زک اسنایدر انقدر مایل به ساخته شدن فیلم Gears of War است که به خاطر پیشنهاد دادن آن به استودیو، فرصت حضور در سری فیلم سریع و خشن را رها کرد.

دیوید باتیستا به ساخت فیلم Gears of War علاقه دارد

بر کسی پوشیده نیست که دیوید باتیستا چه‌قدر بی‌اندازه به بازی در نقش مارکوس فینیکس داخل یک فیلم لایواکشن اقتباسی از سری بازی Gears of War علاقه دارد. او انقدر به ساخت این فیلم اهمیت می‌دهد که وقتی یونیورسال به او پیشنهاد حضور در سری فیلم بسیار پرفروش سریع و خشن را داد، باتیستا با رد این پیشنهاد از‌‌ آن جلسه برای صحبت راجع به فیلم Gears of War استفاده کرد.

باتیستا می‌گوید: «من اهل تظاهر نیستم. یک بار جلسه‌ای در استودیوهای فیلم‌سازی برادران وارنر داشتم و آن‌ها داشتند راجع به یک فیلم خاص با من حرف می‌زدند. اما من گفتم که بیایید راجع به شخصیت بین (Bane/شخصیتی در داستان‌های بتمن) صحبت کنیم. چنین اتفاقی یک بار دیگر هم برای من رخ داده است. یک مرتبه یونیورسال از من دعوت کرد تا راجع به فیلم Fast and the Furious صحبت کنیم و من گفتم که علاقه‌ای ندارم. پس بیایید راجع به فیلم Gears of War و شخصیت مارکوس فینیکس حرف بزنیم. یونیورسال هم مقداری ناراحتی شد.

قصد توهین به کسی را ندارم. نمی‌خواهم پیشنهادهای مختلف را کنار بگذارم. بلکه فقط می‌گویم که مثلا فیلم Gears of War برای من بسیار جذاب‌تر است. نمی‌خواهم وقتی به یک اثر خاص علاقه ندارم، وانمود کنم که به آن علاقه دارم؛ مخصوصا چون اثر دیگری در کنترل شما وجود دارد که واقعا دوست دارم و به‌شدت برای آن هیجان‌زده می‌شوم. پس می‌پرسم که من را برای حضور در آن در نظر می‌گیرید؟ فکر نمی‌کنم مطرح کردن چنین درخواستی آسیب‌زننده باشد. نمی‌خواهم پا روی انگشت کسی بگذارم. بلکه فقط می‌گویم که به آن اثر عشق می‌ورزم و واقعا مشتاق به حضور در فلان فیلم هستم. پس می‌توانم در آن نقش، کار خوبی برای شما انجام بدهم».

منبع: ign

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *