دیگر وارنر فیلم های خود را به صورت همزمان در سینما و HBO Max پخش نمی کند

سه‌شنبه 19 مرداد , 1400

کمپانی برادران وارنر به تازگی قراردادی با سینماهای AMC امضا کرده و طبق آن، این ناشر و فیلم‌ساز بزرگ هالیوودی در سال ۲۰۲۲ تمام فیلم‌های خود را ۴۵ روز بعد از اکران سینمایی راهی سرویس HBO Max یا دیگر سرویس‌های دیجیتال خواهد کرد.

دیگر وارنر فیلم های خود را به صورت همزمان در سینما و HBO Max پخش نمی کند

از زمان اکران Wonder Woman 1984 در کریسمس سال گذشته، برادران وارنر تصمیم گرفت تمام فیلم‌های خود در ۲۰۲۱ را همزمان در سینماها و سرویس‌های دیجیتالی اکران کند. این تصمیم متاثر از شرایط دشوار پاندمی کرونا اتخاذ شده بود اما حسابی مورد انتقاد صاحبان سینماها و برخی فیلم‌سازان – از جمله کریستوفر نولان – قرار گرفت.

حال به نظر می‌رسد نظر مدیران برادران وارنر تغییر کرده است. آدام آرون مدیرعامل زنجیره‌های سینمایی AMC طی جلسه مالی اخیر شرکت گفت:

ما خیلی خوشحال هستیم که برادران وارنر تصمیم گرفته از اکران همزمان فیلم‌هایش دست بکشد. ما به شکل فعال در حال مذاکره با تمام استودیوهای بزرگ هستیم و بدون شک وجود یک پنجره اختصاصی برای اکران سینمایی می‌تواند مسیر مهمی برای ساخت فرانچایزهای بزرگ و موفق باشد.
پنجره زمانی اکران سینمایی پیش از پاندمی ۹۰ روز بود، اما پس از دشوار و طولانی شدن شرایط قرنطینه، خیلی از استودیوها و ناشران بزرگ به سرویس‌های استریم روی آوردند. در نهایت باید منتظر ماند و دید بالاخره پس از پشت سر گذاشتن این دوران بی‌سابقه سینماها می‌توانند به دوران شکوه و محوبیت سابق خود بازگردند یا خیر.

منبع: collider

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *