راسل کرو به فیلم Kraven the Hunter پیوست

راسل کرو به فیلم Kraven the Hunter پیوست

سونی پیکچرز در حال ساخت یک اقتباس سینمایی براساس شخصیت کریون شکارچی از دنیای مرد عنکبوتی است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر جدیدی به جمع بازیگران فیلم Kraven the Hunter اضافه شده است. راسل کرو، بازیگر برنده جایزه اسکار برای بازی در فیلم Gladiator به جمع بازیگران فیلم کریون شکارچی از دنیای مرد عنکبوتی سونی اضافه شده است. بااین‌حال، اطلاعاتی از نقش کرو در این فیلم ابرقهرمانی در دسترس نیست، اما گفته می‌شود که بسیاری از شخصیت‌های اصلی از اعضای خانواده کریون هستند.

پیش از این مشخص شده بود که آرون تیلور جانسون قرار است نقش کریون شکارچی را در فیلم Kraven the Hunter بازی کند. کریون شکارچی یکی از شخصیت‌های دنیای کمیک مارول است که سونی در حال ساخت فیلمی براساس آن است. این شخصیت به‌عنوان یکی از ضد قهرمانان معروف دنیای کمیک نیز شناخته می‌شود که با شخصیت‌هایی مثل ونوم و بلک پنتر مبارزه کرده و از شناخته شده‌ترین و مخوف‌ترین دشمنان مرد عنکبوتی نیز است.

راسل کرو به فیلم Kraven the Hunter پیوست

 

 

جی. سی. چاندور، کارگردان فیلم Triple Frontier، وظیفه کارگردانی فیلم Kraven the Hunter را بر عهده دارد و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده ریچارد ونک، آرت مارکوم و مت هالووی خواهد بود. راسل کرو با دنیای کمیک و ابرقهرمانی به‌خصوص دنیای کمیک مارول غریبه نیست و او در فیلم Thor: Love And Thunder نیز حضور دارد که کرو در این فیلم از دنیای سینمایی مارول به کارگردانی تایکا وایتیتی و با بازی کریس همسورث، نقش زئوس را بازی کرده است.

فیلم Kraven the Hunter قرار است در تاریخ ۱۳ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۳ دی ۱۴۰۱) اکران شود. فیلم کریون شکارچی تنها یکی از چند فیلم در دست ساخت سونی از مجموعه مرد عنکبوتی است که فیلم Morbius با بازی جرد لتو، فیلم بعدی این مجموعه خواهد بود که فیلم موربیوس برای اکران در تاریخ ۱ آوریل ۲۰۲۲ (۱۲ فروردین ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. همچنین فیلمی براساس شخصیت مادام وب با بازی داکوتا جانسون در دست ساخت است.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *