شرکت Valiant رویداد کمیکی Bloodshot One Last Shot را معرفی کرد

چهارشنبه 2 مهر , 1399

شرکت Valiant Entertainment اخیرا رویداد کمیکی Bloodshot One Last Shot را معرفی کرد. آن‌ها اعلام کردند که قرار است عرضه این سری از ماه ژانویه سال ۲۰۲۱ آغاز شود.

رویداد کمیکی Bloodshot One Last Shot

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، شرکت ولینت اینترتینمنت در رویداد کمیکی جدید شخصیت بلادشات را معرفی کرد. مسئولان این شرکت اعلام کردند که عرضه این کتاب از ماه ژانویه سال آینده میلادی آغاز می‌شود، مجموعه‌ای که توسط تیم سیلی و برت بوث نوشته و طراحی شده است.

بیانیه مطبوعاتی شرکت ولینت به شرح زیر است:

برای یک دوران دیوانه‌وار آماده باشید. زیرا خط داستانی One Last Shot که پر از صحنه‌های اکشن است قرار است در ماه ژانویه عرضه شود. قرار است این کتاب کمیک در ۱۰ قسمت عرضه شود. تیم سیلی، یکی از بهترین نویسنده‌های نیویورک تایمز، در این مجموعه بسیار مورد تحسین قرار گرفته است، قصد دارد یک پایان انفجاری را به مخاطبان نشان می‌دهد. در این مجموعه، هنرمند نمادین این صنعت یعنی برت بوث و هنرمند فوق العاده‌ای دیگری به نام پدرو اندرئو را در کنار خودش دارد.  آن‌ها قرار است هرگونه ماجرای هیجانی و ضرب و شتمی را به تصویر می‌کشند، زیرا بلادشات قرار است با مجازات رو به رو شوند.

در این خط داستنی قرار است دو شخصیت از اثر سینمایی bloodshot به بازی وین دیزل هم حضور داشته باشند، یعنی ولیفرد و کی تی!

در مورد خط داستانی این کتاب نیز اینطور گفته است:

بلادشات که خط داستانی The Burn بیرون آمده است، فکر می‌کند که باید خود را در تاریکی رها کند و دیگر بازنگردد. در همین حین ویگنز به او تماس می‌گیرد و اعلام می‌کند که به او نیاز دارد.

سیلی از ساختن داستان و پرداختن به وینگز بسیار لذت می‌برد، این یعنی داستان جدید قرار است چهره آشنا را به طرفداران قدیمی بلادشات معرفی کند.

قسمت ۱۰، بخش ۱ خط داستان one last shot در تاریخ ۱۳ ژانویه ۲۰۲۱ به فروش خواهد رسید.

رویداد کمیکی Bloodshot One Last Shot

منبع: cbr

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *