ریبوت فیلم Fantastic Four در ابتدا راه قرار دارد

سه‌شنبه 15 تیر , 1400

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در مصاحبه جدید خود گفته که به این زودی نباید منتظر اعلام انتخاب و معرفی بازیگران ریبوت فیلم Fantastic Four باشیم.

ریبوت فیلم Fantastic Four در ابتدا راه قرار دارد

مدت زمان زیادی از معرفی ساخت ریبوت فیلم Fantastic Four می‌گذرد، اما اطلاعات خیلی زیادی در مورد فیلم چهار شگفت انگیز در دسترس نیست و حتی بازیگران آن نیز مشخص و معرفی نشده‌اند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، طرفداران ظاهرا باید مدت زمان بیشتری را برای انتشار اخبار بیشتر در مورد فیلم جدید اولین خانواده دنیای مارول صبر کنند. کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در مصاحبه جدید خود اعلام کرد که به این زودی قرار نیست اخبار استخدام و معرفی بازیگران ریبوت فیلم Fantastic Four را بشنویم.

فایگی به ET Online گفت: «فکر نمی‌کنم که به‌زودی و در آینده نزدیک چیزی اعلام شود. این اولین رویداد فرش قرمز [افتتاحیه فیلم Black Widow] ما طی دو سال گذشته بوده است. در گردهمایی‌ها و رویدادهایی که با حضور طرفداران در آینده برگزار خواهند شد، خواهیم دید که چه اتفاقی می‌افتد و ببینیم که می‌توانیم اخبار بیشتری را منتشر کنیم یا نه. امیدوارم این اتفاق در آینده نزدیک رخ دهد.»

ساخت ریبوت فیلم چهار شگفت‌انگیز در ماه آذر گذشته اعلام شده بود و در طی آن مشخص شد که جان واتس، کارگردان سه‌گانه اخیر فیلم‌های مرد عنکبوتی وظیفه کارگردانی فیلم Fantastic Four را بر عهده دارد. بااین‌حال، تنها یک لوگو از این فیلم ابرقهرمانی منتشر شده است و هنوز نمی‌دانیم این فیلم در چه زمانی اکران خواهد شد؛ اگرچه بسیاری اعتقاد دارند ریبوت فیلم چهار شگفت‌انگیز در سال ۲۰۲۳ اکران خواهد شد. البته مصاحبه فایگی چندان غافلگیر کننده نیست و پیش از این حضور جنیفر لارنس در ریبوت فیلم Fantastic Four تکذیب شده بود.

منبع: gamesradar

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *