زمان پخش فصل دوم سریال The Walking Dead: World Beyond مشخص شد

سه‌شنبه 5 مرداد , 1400

تاریخ پخش فصل دوم سریال The Walking Dead: World Beyond مشخص و ویدیویی از آن نیز منتشر شد.

زمان پخش فصل دوم سریال The Walking Dead: World Beyond مشخص شد

در جریان پنل سریال The Walking Dead: World Beyond در رویداد کامیک‌کان مشخص شد که فصل دوم این سریال در تاریخ ۳ اکتبر (۱۱ مهر) از شبکه AMC‌ پخش خواهد شد. همچون دیگر سریال‌های دنیای The Walking Dead قسمت‌های جدید سریال The Walking Dead: World Beyond نیز زودتر از موعد پخش در دسترس مشترکان سرویس +AMC قرار خواهد گرفت. پس از پخش هر قسمت از سریال نیز یک برنامه با نام Talking Dead پخش می‌شود که در آن به صحبت درباره اپیزود پخش شده پرداخته می‌شود.

فصل دوم سریال The Walking Dead: World Beyond با حضور شخصیت‌های ویل کمپ‌بل با بازی جلانی علادین، لئوپلد بنت با بازی جو هالت و پرسی با بازی تد سوترلند تولید شده است. پنل سریال The Walking Dead: World Beyond با حضور چهره‌هایی نظیر کریس هاردویک، اسکات ام. گیمپل، مت نگرت، عالیا رویال، الکسا منصور، نیکو ترترلا، آنِت ماهندرو، نیکلاس کنتو، هال کامپستون، جلانی علادین، جو هالت و جولیا اورمند برگزار شد.

در جریان پنل سریال The Walking Dead: World Beyond ویدیویی از فصل دوم این سریال نیز منتشر شد. در این ویدیو شاهد مکالمه فلیکس، آیریس و ویل درباره هلیکوپتری هستیم که بسته‌هایی شامل مواد و وسایل مختلف تخلیه کرده است، بسته‌هایی که برخی از آن‌ها خون‌آلود بوده‌اند. این بسته‌ها گویا از اوماها به‌دست آمده‌اند، جایی که مورد تاراج واقع شده است. شخصیت‌ها در فصل دوم داستان درکنار تمام مسائل و مشکلات‌ خود، باید با گروه CRM نیز دست و پنجه نرم کنند، گروهی که فعالیت‌هایش سرنوشت ریک گرایمز را تحت تاثیر قرار داده است.

سریال The Walking Dead: World Beyond یکی از دو اسپین آف سریال The Walking Dead محسوب می‌شود، سریال The Walking Dead به‌زودی پس از پخش فصل یازدهم به پایان خواهد رسید. دیگر اسپین آف The Walking Dead با عنوان Fear The Walking Dead ساخته می‌شود، سریالی که به روایت اتفاقات گوشه‌ای دیگر از جهان آخرالزمانی The Walking Dead می‌پردازد.

منبع: IGN

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *