ساخت ریبوت فیلم The Lost Boys در آینده نزدیک

یکشنبه 28 شهریور , 1400

استودیو برادران وارنر در ساخت ریبوت جدیدی از فیلم “The Lost Boys” است. این ریبوت برداشتی متفاوت از از نسخه کلاسیکی است که در سال ۱۹۸۰ به روی پرده سینما رفت. نوآ جوپ (یک مکان ساکت) و جیدن مارتل (آن) قرار است در این سریال به ایفای نقش بپردازند و جاناتان انتویستل کارگردانی این اثر را بر عهده دارد.

ساخت ریبوت فیلم The Lost Boys در آینده نزدیک

به گزارش سایت هالییود ریپورتر برایان کاوانا-جونز و فرد برگر از استودیو اتوماتیک تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارند. جوپ پیش از نیز در فیلم “پسر عزیز” با استودیو اتوماتیک همکاری کرده بود.

فیلم اصلی “The Lost Boys” که در سال ۱۹۸۷ اکران شد در مورد دو برادر است که به شهری ساحلی در کالیفرنیا نقل مکان می‌کنند که زود متوجه می شوند در سایه رعب و وحشت یک گروه موتور سوار خون آشام است.

این کمدی ترسناک توسط جوئل شوماخر کارگردانی شده است و بازیگران مطرحی از جمله جیسون پاتریک، کیفر ساترلند، جیمی گرتز، الکس وینتر، کوری فلدمن، کوری هایم دایان ویست، بارنارد هیوز و ادوارد هرمان در آن به هنرنمایی می‌پردازند.

بازیگران جوان و جذاب  “The Lost Boys” و همچنین موسیقی متن فیلم آن را به یکی از آثار سینمایی به یاد ماندنی تبدیل کرد. جزئیات فیلم جدید هنوز فاش نشده است ولی داستان آن در زمان کنونی رخ می‌دهد. زک فراگنوسکی و جاش گلیک؛ تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم هستند. رندی مک‌کینون (استاتیک شاک) نویسندگی این فیلم را بر عهده دارد.

از نقش‌آفرینی‌های اخیر جوپ می‌توان به بازی در “یک مکان ساکت بخش دوم” اشاره کرد که ۳۰۰ میلیون دلار در بهار امسال فروش داشت. وی همچنین در فیلم تلویزیونی حرکت ناگهانی ممنوع به کارگردانی استیون سودربرگ و با بازی دان چیدل، بنیسیو دل تورو و دیوید هاربر که تابستان امسال از شبکه HBO Max پخش شد، به ایفای نقش پرداخته است.

مارتل که بیشتر برای بازی در ریمیک فیلم ترسناک “آن” و دنباله آن شناخته شده است علاوه بر این فیلم در سریال محدود “دفاع از جیکوب” با بازی کریس ایوانز و همچنین فیلم “چاقوکشی” (بازهم با بازی کریس ایوانز) به ایفای نقش پرداخته است. وی در پروژه‌ی بعدی خود در  درام موزیکال “اربابان متال” ظاهر خواهد شد.

سازنده سریال “پایان دنیای لعنتی” ، جاناتان انتویستل علاوه بر کارگردانی فیلم؛ تهیه‌کنندگی اجرایی آن را نیز بر عهده دارد. انتویستل همچنین به عنوان نویسنده و کارگردان در ساخت سریال “من با این وضعیت راحت نیستم” نیز مشارکت دارد.

منبع: THR

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *