ساخت فصل دوم انیمه Arcane

ساخت فصل دوم انیمه Arcane

سه قسمت پایانی انیمه Arcane ساعاتی پیش پخش شد و استقبال از آن به اندازه‌ای خوب بوده که ساخت فصل دوم آن از همین حالا شروع شده است. اکانت توییتر این انیمه با انتشار پستی اعلام کرد که فصل دوم اسپین آف لیگ آو لجندز از همین حالا در دست ساخت قرار دارد. این انیمه حاصل همکاری بین استودیو رایوت گیمز و نتفلیکس است. همچنین باید اشاره کنیم که پس از شروع پخش آن، میزان انتخاب شخصیت‌های انیمه در بازی League of Legends رشد بسیار زیادی داشته‌اند. چیزی که باعث موفقیت انیمه Arcane شده سبک هنر خاص، صحنه‌های مبارزه بسیار هیجان انگیز و حفظ تعادل بین شخصیت پردازی و دراما است.

بنابر گزارش سایت pcgamer.com، استودیو رایوت گیمز در این هفته دو بازی Ruined King و Hextech Mayhem را نیز به بازار عرضه کرده است. نکته مهم این است که این بازی‌ها تحت برند خود رایوت گیمز عرضه شده و یک ناشر ترد پارتی ندارند. Ruined King یک بازی نقش‌آفرینی ژاپنی است که توسعه آن برعهده استودیو Airship Syndicate با سابقه ساخت عنوانی مثل Battle Chasers: Nightwar، قرار دارد.

 

ساخت فصل دوم انیمه Arcane

 

Hextech Mayhem نیز یک بازی ریتمیک رانر است که توسط سازنده سری بازی‌های Bit.Trip، استودیو Choice Provisions، توسعه داده شده است. در واقع هدف اصلی انیمه Arcane و این بازی‌ها، گسترش دنیای League of Legends است. به همین خاطر استودیو مشغول ساخت چند بازی دیگر نیز هستند که یکی از آن‌ها پروژه‌‌ای MMORPG و مرتبط با لیگ آو لجندز است.

Arcane یک مجموعه فوق‌العاده هیجان‌انگیز است که اصلا از شما نمی‌خواهد طرفدار چند ساله League of Legends باشید و دنیای آن را بشناسید. بیشتر داستان این سریال در شهری به نام Piltover جریان دارد. این شهر در آستانه تغییرات بزرگی است که می‌توانند روی تمام سرزمین Runeterra تاثیر بگذارند. از طرف دیگر انیمه تمرکز زیادی روی شخصیت‌هایی مثل Vi و جینکس و رابطه این دو خواهر دارد.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *